15 Mayıs 2013 Çarşamba

Misafirlikte Rahat Durmadım


Evet gencler bu hikaye gercektir ben Yalova’da oturuyorum. 19 yasindayim universiteden tatile gelmistim uzaktan akrabamiz Gulay teyzeye gitmistik onun kizini 6 yildir tanirim universite evindeyken hep onun facedeki fotolarina bakardim. Kizinin adi Merve’dir. Merve 18 yasinda memeleri cok guzeldir bi kere denizde gormustum neyse onlara gittik annemle Gülay teyze muhabbet ederken bizim Merve’yle yuzumuzden sıkıldığımız belli oldu ve Gülay teyze gidin.icerde film izleyin dedi bu cok şanstı. Gittik ask tesadufleri sever izliyoduk Merve’nin bacaklarina bakarken benim sikim kalkmisti Merve gordu birşey demedi sonra biraz yaklastim. Sikim kalkmisti merveye döndüm ve hemen o zevkle hiç tereddüt etmeden dudaklarına yapistim. O da karşılık vermedi ve o da aynı şekilde benimle aynı duyguları paylaşıyormuş onu anladım.
Biraz öpüştük. Sonra telefonuyla bana vurdu. Bende bida optum elini amina surttum. Birşey demedi. Üzerinde tayt vardi ve memelerini elledim tas gibiydi. Sikimi actim yalamaya basladi sonra soyunduk kopek pozusyonuna alip amdan bastiriyodum elimi bagirmasin diye agzına soktum cani aciyodu. Daha sonra tabi gençliğin verdiği bu zevklede hiç umursamadan kızlığını bozdum. Sonra rahat bırak beni dedi ve geçip köşede ağladı. Neden ağlıyorsun dediğimde yaptığını beğendin mi? dedi. Bende neden bunu kendine sorun ediyorsun ki evleniriz olur biter dedim ve birden yüzü güldü. Ciddimisin sen dedi. Evet neden yalan söyleyeyim ki dedim. O gün kaldığımız yerden seksimize devam ettik ve artık şu an sevgiliyiz. Ailelerimizede birbirimizi sevdiğimizi ve evlenmek istediğimizi söyledik. Onlarda buna karşı olağan baktılar. Seneye evleneceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder