19 Mayıs 2013 Pazar

SİKMEM İÇİN YALVARDI

undan birkaç ay önce Derya ile msn de tanıştım önceleri uzun uzun sohbetler ediyorduk zaman zaman konu sex e gelse de derya beni geçiştiriyordu birgün sanırım derya da iştaha gelmiş bu seferde konuyu o açtı yaşının 23 olmasına rağmen hiç erkek organı Penisi görmediğini çok merak ettiğini söylemişti bende eğer istersen ben gösterebilirim ama kızmaca yok dedim biraz çekinsede tamam dedi ben cam açtım sikim zaten kalkıktı benim sikimi görünce bir woawwwww çekti çok hoşuna gittiğini ve yakından görmek istediğini söyledii ama şimdi hazır olmadığını söylüyordu bende tamam hazır olduğunda bana söylersin görüşürüz dedim ertesi gün hazır olduğunu görüşmek istediğini söyledi sözleştik Bostancı iskele karşısında buluştuk arabama atladık sahil boyu giderken hem de konuşuyorduk ilk defa tanıştığımıziçinbirbirimize alışmaya çalışıyorduk nede olsa msn de konuşmakla birebir konuşmak farklı oluyordu neyse baya biralışmıştık sahilde bir cebe çektik adalara karşı konuyu sex getirdik yine sonra ben onun göğüslerini üzerinden okşamaya başladım sonra bir küçük buse aldım durdaklarından o arada derya da elini sikime attı pantalonumun üzerinden okşamaya başlamıştı ben çıkarayımmı dedim gözlerime baktı evet işareti yaptı kemerimi çözdüm fermuarımı açıp pantalonumu indiridim şortumkalmışrı ve sikim şortumu daha kolay zorladığı için dimdik duruyordu tekrar elini attı sikimi tuttu belli heyecanlıydı nefesi sıklaştı sonra kendi iradesiyle şortumun içine elini sokup sikimi tutup dışarı çıkarttı ve aynı camdaki gib şaşkınlığını gizleyemedi çok güzelllll dedi aşağı yukarı sıvazlıyordu bana dediki ben seninle birlikte olmak istiyorum ama korkuyorum ama önümden sokmanı istemiyorum belki ilerd olabilir dedi bende tamam dedim ama nasıl olacaktı ilk olacağı için rahat olmalıydı otele gitmeyi teklif ettim kabul etti hemen yakında bildiğim bir otele gittik odamıza çıktık korkutmak istemiyordum yavaş yavaş soydum ve yalamaya başladım ilk önce güzelce amını yaladım amından suıları o kadr çok akıyordu ki sanırım orgazm olmuştu amından akan sular ile arka deliğini parmağımla okşadım parmağımı yavaş içine soktum alışmaya başlamıştı sonra iki parmağımı sokmaya başladım iyice kıvama gelmişti sonra o da benim sikimi eline aldı okşadı okşadı özlem duyuyormuş gibi seviyordu yalamaya başladı çok fazla becerikli değildi ama güzeldi yinede sonra ben arkasına geçtim amını domalttım kalçalarından öüne doğru ellerimiuzatıp amıonı okşamaya başlamıştım çünkü biliyordum ki amını okşadıkça kendisini gevşetecek ve ben rahat sikimi götüne sokabilecekitm aynen söylediğim gibi olmuştu sikimi göt deliğine dayadım amını iyice okşadıkça da sikimi bastırıyordum ve beklenen oldu sikimin kafası girdi ıhhh diye ses çıkarttı derya ben yavaş yavaş ileri geri yaparak santim santim ilerliyordum baya bir yarıyı geçmişti sanırım kalan kısmı biraz hızla soktum ohhh diye bir ses geldi ve içinde biraz beklettim ileri geri yapmaya başaldığımda artık zevke gelmişti yalnız bir sorun vardı sanırım göt deliği hafiften yırtılmıştı inceden kan sızıyordu ben hiç çaktırmadan devam ettim ileri geri yaptıkça deryanın götünden sesler gelmeye başladıplop plop diye sanırım pompaladıkça götüne hava sıkışıyor ileri ittikçe de hava dışarı çıkıyordu yarım saatten fazla o şekilde siktim ama deryanın dizleri üzerinde duracak hali kalmamıştı boşalacaktım tamam içime boşal dedi o bu arada iki defa orgazm olmuştu ben sular seller gibi içine fışkırıyordum sikim içinde yumuşayana kadar bekledim sonra çıkartırken ploopp diye bir ses çıkarttı sikimi çekmemle döllrim de götünden akıyordu harika bir manzaraydı daha sonra iki defa daha siktim biraz sviştik ve otelden ayrıldık sonra onun semtine yakın biryerde bırakmamı söyledi tamam dedim bıraktım daha sonra camda tekrar görüştük

1 yorum: