19 Mayıs 2013 Pazar

abim ve patronu

merhabalar ben izmir den ceyda 16 yaşında 10. sınıf öğrenciisiyim şubat tatilinde başımdan geçenleri size anlatacağım. abim sabah evden çıkarken bu akşam patronum ismail abi ile geleceğiz içki içeceğiz hazırlık yap para koydum masanın üzerine alışveriş yap içkileri biz getiririz dedi. akşam 8 gibi geldiler ellerini yıkayıp hemen masaya oturdular patronunu bu gece bizde kalacağını söyledi oturup beraber yemek yemeye başladık bana meşrubat almışlar baya içmişlerdi benimde başım dönüyor uykum gelmişti abim ne o kız votkalı gazoz dokundu galiba deyip gülmeye başladılar. ismail amca beni ayağa kaldırıp gel dans edelim dedi sımsıkı sarılmıştı ayakta sallanıyorduk abime fındık varmı canım fındık istiyor dedi abim yok deyince git köşsdeki büfeden al canım çekti dedi abim dışarıya çıkar çıkmaz beni öpmeye boynumu kulak memelerimi yalamaya başladı elinden kurtulamıyordum korkma bundan sonra sen benim olacaksın diyordu alkolünde etkisi ile çaresiz kalmıştım kazağımı çekip çıkardı sütyenimi aşağıya göbeğime kadar indiridi bir eliyle göğsümün birini sıkarken diğer göğsümü yallamaya uçlarını ısırmaya başlamıştı abim gelecek yapma dideim bana korkma abinle konuşacağım gelince dedi divanın üzerine yatırmış dudaklarımı boynumu göğüslerimi yalıyor kalçalarımı mıncıklayıp okşuyordu o sırada abimin sesini duydum ismail abi ne yapıyorsun diye bağırdı ama öylece durmuş bize bakıyordu ismail amca oğlum biliyorsun yengenden boşanıyorum bundan sonra enişten olacağım dedi abim tamam abi nem odama geçiyorum deyip bizi yanlız bıraktı tekrar öpüp yalamaya başladı bir süre sonra üzerimden kalkıp ellerimden tutup benide kaldırdı hadi gel bizde senin odana geçelim dedi odama geçtik içeriye girer girmez soyunmaya başladı banada soyunmamı söyledi bende soyundun kilodum ile kalmıştım sırt üstü yatağa yatırıp her yerimi yalamaya başladı amımı yalamaya dilini i,çime sokmaya başlayınca kendimden geçtim inliyordum daha sonra bacaklarımı yalamaya başladı tekrar yukarıya çıkıp öpüşmeye başlamıştık elimi tutup aletini üzerine koydu sıcacıktı ateş gibi yanıyordu elimi hiç kıprdatmadan öylece duruyordum bana sıkıca tutmamı ve okşamamı söyledi elimi tutup yukarı aşağıa hareket ettiiriyordu sırt üstü yatıp beni üzerine çekti şimdi sen beni yalayacaksın diyordu ne isterse yapmaya başladım ağzıma aldığım anda kafamdan bastırıp köküne kadar boğazıma kadar sokmuştu midem bulandı yataktan fırlayıp lavoboya giidi istifra ettim. banyodan çıktığımda abim karşımdaydı ellerimle göğüslerimi ve önümü kapamaya çalıştım abim kolumdan tutup canın çok yandımı dedi bende hayır dedim ne o kız ismail abinikimi küçük yoksa daha önce başka erkeklerle mi yattın dedi kimseyle yatmadım dedim odama gittim ismail amca yanına çağırdı bu günlük bukadar yeter sarılıp uyuyalım dedi arkamı dönüp yattım belime sarlıp kendine çekti kaskatı aleti kalçalarımın arasındaydı sürtünüp duruyordu bir yandanda göğüslerimi vajinamı okşuyordu zevk almaya başlamıştım kendimi arkaya doğru bastırınca oda daha çok yüklenmeye başlamıştı bana kremin varmı dedi evet dedim git yağlı olanını al gel dedi kremi verip tekrar aynı pozisyonda yanına yattım yine her yerimi okşuyor sırtımı ensemi yalayıp emiyordu kendini biraz geriye çekti parmağı ile arka deliğimle oynamaya başlamıştı parmağına kremde sürmüştü bir süre sonra parmağını içme sokmuştu garip bir his içersindeydim ikinci parmağı içime girince canım yanmaya başlamıştı bir süre sonra beni sırt üstü çevirdi iki parmağını içime sokmuş vajinamı yalıyordu 5 dakika sonra çığlıklar ata ata boşalmıştım dudaklarımdan öpüp hadi artık uyuyalım dedi birbirimize sarılıp uyuduk. saabah abimin sesiyle uyandık ismail amca kapının önüne çıkıp ağbime sen git dükkanı aç bu parayıda al akşam eve gelme git bir otelde falan kal dedi abim tamam deyip çıktı geriye dönüp yanıma yattı günaydın sevgilim deyip dudağımdan öptü abin pazar akşamına kadar eve gelmesin arayıp söyleyeceğim bizde 3 gün evde kalalım dedi istermisin deyip sordu evet dedim. şimdi kalk kocana kahvaltı hazırla ama sakın giiyinme dedi önce banyoya giiiidip güzel bir banyo yaptım iyiki evimiz kaloriferliydi yoksa kış günü hasta olabilirdim kahvaltımızı yaptık beni kucağına laıp televizyonun karşısındaki koltuğa oturdu aleti kalçamın altında taş gibi olmuştu bu gün sadece svişeceğiz daha sana sahip olmayacağım yavaş yavaş herşeyi öğreteceğim sana dedi kucağından iniidirip ilk ders yalama dedi elinle tutacak dondurma gibi yalayacalsın sonra ağzının içine sokup elinle yukarı aşağı sıvazlayacaksın dedi akşam yemeğine kadar çok şeyi öğrenmiştim akşam yemeğinde hafif birşeyler yedikten sonra odama geçtik soyunup yatağa girdim makyaj masasının üzerinde duran kremi alıp gelince yine parmaklayacağını sanmıştım ama ismail amca o gece bağırta bağırta götümü sikti daha sonra tam 3 gün her yakaladığı yerde götümden sikmeye başlamıştı artık krem falanda sürmüyordu deliğimi iyice yalıyor sonra sikiyordu.. daha sonra size 2 ay içinde yaşadıklarımı sırasıyla anlatacağım.

2 yorum:

  1. Selamlar ben yusuf yaşım 28 yalovada yaşıyorum Sex sohbetini seven doyumsuz yurt içi yurt dışındaki ateşli bayanlarla whatsaapta sexi yaşamak isterimm 05358757515 özel aramayın sadece whatsaaptan yazın 05358757515

    YanıtlaSil
  2. Selamlar ben yusuf yaşım 28 yalovada yaşıyorum Sex sohbetini seven doyumsuz yurt içi yurt dışındaki ateşli bayanlarla whatsaapta sexi yaşamak isterimm 05358757515 özel aramayın sadece whatsaaptan yazın 05358757515

    YanıtlaSil