20 Mayıs 2013 Pazartesi

Sınıfta Sex Show

Merhaba size anlatacağim 0lay 2005 öğretim yilinin 3. Gununde yasadiğim olay. Gecen seneki kiz arkadasimla 3 ay sonra ilk defa görüşecektik. Ve o gun geldi. Okulunun 3. Gunu görüştük sarilmalar oldu sonra sinifa gectik anadolu lisesi oldugu icin siniflarin kapilari kilitleniyor. Ben kapiyi kilitledim ve ona kendisini cok özlediğimi söyledim o da bana öyle söledi ben öncelikle dudaklarindan öptüm daha sonra gömleğinin düğmelerini söktüm gögüslerini yalamaya başladim oda o sirada benim pantolumu cikartmaya calisiyordu sonra eteğini aşağiya indirdim sikimle 15 20 dakika savaştiktan sonra öğretmen sirasinda domaltim sokuşmalar yaptim birazcik bağiriyordu ben hizlanmaya başladim 1 saat 10 dakika göte ve azcik araliklarla ammina sokmuştum sonra sikimi yalamasini istedim buyuk bir zevkle kabul etti. Sikimi deli gibi yalıyordu yiyecek gibi cok buyuk zevk aliyordu sonra sevişmeye başladim gögüslerini yaladim ammini yaladim amindan zevk sulari akıyordu adeta cıldırıyordu sonunda dayanamadi icime all diye bana yalvardi ben tehlikeli olur dedim hayir tamamen senin olmak istiyorum dedi ben sikimi ammina soktum hizli bi sekilde sokup cikartiyordum akitma zamani gelmişti dedim benden geliyor lütfen icime birak die yalvardi pekala dedim hizlanmami artirtim ve daha hizli sekilde sokup cikartiyordum ve o buyuk an geldi sikimden döller ammina boşaldi. Daha sonra ammini yaladiktan sonra bu buyuk showa son verdik ve sanirim 1 2 ay sonra hamile kalacaktir 18 yaşinda cocuk sahibi olacağim cok güzel bişe size bi tavsiyem kiz arkadaşiniz war ise siniftaa sikişin.

2 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  2. Selamlar ben yusuf yaşım 28 yalovada yaşıyorum Sex sohbetini seven doyumsuz yurt içi yurt dışındaki ateşli bayanlarla whatsaapta sexi yaşamak isterimm 05358757515 özel aramayın sadece whatsaaptan yazın 05358757515

    YanıtlaSil