24 Mayıs 2013 Cuma

JALEYE BACAK OMZA YAPTIM

BEN 17 yasında yakısıklı bır erkegım bırgun okulların tatıl oldugu gun ben okulda bır sınav ıcın geldım ve bızım sınıftan sadexe ben ve ezgı vardı.ezgı tum okulun muhtesem kız ve ben le cok ıyı dostlugu vardı ama bende jale yı sıkmıek ıcın bır gun kolluyordum ve o gun gelmıs tısınavda sonra jaleyle cınsel ılıskı hakkında konusyorduk ve benımkı dıkılı verdı ve daha fazla dayanamıyıp jalenın duaklarına dayan dıp hıc ses cıkarmadı ve onunda ıstedıgını hıssettım sonra onu masanın uzerıne yatırdım ve etegının altından kulodunu cıkardım amını yalama basladım super bı taddı yaladım sonra jalenın benı gotumden sıkmenı ıstıorum dedı hemen domalttım ve denedım gırmedı hemen tukmukledım bası gırınce bı cıglık attı sonra ıcınde gıdıp geldıkce bu acı zevke donmeye basladıbosaldık tan sonra hemen amcıgına yoneldım ve dibine kadar kookledıgımde kanlar akmaya basladı bakırelıgını bana vermıstı ve ıyıce jaleyle sex yaptık tan sonra eve gıtmeınn vaktı gelmıstı ama okulun hademesı cıkınca ıcerıde kaldık cunku kapılar kapalıydı. telaslandık ben hemen ailemi arayıp bugun arkadaslarım da kalacagımı soledım jalede arayop aynı yalanı attı ve sabaha kadar sex yaptık ve sabah kapılar acıldıgın da kımseye gorun meden kactık benım le sex yapmak ısteyen bayanlar ıcın mail adresimi yazıom.

1 yorum:

  1. Selamlar ben yusuf yaşım 28 yalovada yaşıyorum Sex sohbetini seven doyumsuz yurt içi yurt dışındaki ateşli bayanlarla whatsaapta sexi yaşamak isterimm 05358757515 özel aramayın sadece whatsaaptan yazın 05358757515

    YanıtlaSil