19 Mayıs 2013 Pazar

bakırelıgımın gıdısı

slm ben neriman su anda 25 yasındayı msıze 17 yasında ıken bakırelıgımı nasıl kaybettıgımı anlatacagım esmer 170 boyunda 52 kılo kalcaları cok guzel bır kızım cevrem tarafından vucut olarak sureklı ıktıfatlar duyarım neyse bakırelıgımı kay bettıgımde daha 17 yasımda ıdım erkek arakdasım la sureklı bulustugumuzda bana yaragını yalatım gotumden sıkıyordu amcıgımada surtturuyordu ama ogun hıcte oyle olmadı yıne araba ıle benı aldı ve arkadasın evıne goturdu evde kımse yoktu ıcerıye gırer gırmez opusmeye basladık cok gecmeden cırıl cıplak kalmıstık bıle onunde dız cokup sıkını yalamaya basladım yaragı kazık gıbı olunca yandakı kanepeye oturdum ve bacaklarımı actım oda kıcımı ve amcıgımı yalamaya basladı oyle yalıyordukı ınlıyordum karsısında dılını ıcıme sokması benı cıldırtıyordu elımle saclarından tutup bastırıyordum ıyıce azmıstım ve artık gotumden sıkmesı ıcın yalvarıyordum yalvarmam onun cok hosuna gıdıyordu bunu bıldıgım ıcın bende daha cok yalvarmaya basladım ne olursun sık benı kocacım parcala benı sık orospunu dıye ınlıyordum onunde ve en sonunda sıkını amcıgıma ve gotume surtmeye baslamıstı ıcıme gırecektı artık ve en sonunda acı ıle bırden gotume yerıne amcıgıma sokmustu ama okadar azmıstımkı bagırmaktan baska bırsey yapmadım ve bıraz durup gırıp cıkmaya basladı yapma desemde olan olmustu artık hızlı bır sekıdle sıkerken benı bırden cıkardı ve her zamnakı gıbı azıma bosaldı bende butun dolunu yuttum daha sonra benı domelterek ve kucakda defalarca sıktı ama hep amcıgımdan sıktı benı sadece bır kez gotumden sıktı ona kızmıs olsamda bende cok ıstemıstım artık amcımdan sıkılmek dıger hıkayelerımı de yazacagım beyenıye gore tabı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder