19 Mayıs 2013 Pazar

Kaşındı Siktim

Merhaba ben 18 yaşında bi gencim gitmekte olduğum lisede cansu adında bir kız vardı. Bu kız benim sevgilimin en yakın arkadaşıydı. Böyle daha ben 16 yaşında (10. sınıftayken) bu bizim okula yeni gelmişti. Bana biraz askıntılık ediyodu arkadaşlar uzak dur bu kızdan sevgilinle aranı bozar demişti hatta :) Neyse baya muhabbet ediyoduk bunla biz. Güzel bi kız değildi ama kısa etek filan giyiyodu ve fiziği baya iyiydi. Sevgilimlede ateşli sayılacak bir birlikteliğimiz vardı. Sikimin fotosunu istemişti telden bende atmıştım. Gitmiş o kıza göstermiş. Kız bana söylemedi sevgilim ben gösterdim filan demişti neyse. Gel zaman git zaman 2 sene geçti ben sevgilimle ayrıldım. Lisede son senemdi işte. Bu kız pes oynuyodu yani oynuyamıyodu ama çok istiyodu oynamak sürekli. Neyse bende bunu sürekli götürüyodum ve özel oda tutuyodum. Orada bacaklarının videosunu filan çekiyodum. Etek altı filan bazen çaktırmadan elliyodum filan. Ondan sonra bi gün video çekerken yakaladı beni. Napıyosun dedi. Orda durumu telefonunu göstermeyerek kurtardım ama kızlada hiç konuşmamaya başladık şüpheleniyodu benden o yüzden uzak duruyodum biraz. Ben profosyonel badmintoncuydum. Bi gün spor salonunda oynarken yanıma geldi benle oynasana dedi oynadık filan bana öğretsene ya dedi. O an spor salonu baya kalabalıktı başka zaman öğretirim dedim peki filan dedi. Neyse benim son senem olduğu için ben okula gidiyodum sürekli okul boş oluyodu orada ders çalışıyodum işte. Cansununda devamsızlığı fazlaymış oda bigün okula gelmiş işte. Bana mesaj attı. Okuldaysan takılalım diye. Bende okuldayım olur dedim. Aşağı indim çardakta oturuyoduk. Birden spor salonu boştur bana öğret hadi badminton dedi. İyi gidelim dedim. Tam biz girerken beden hocası çıkıyodu. Beni çok severdi sporcu olduğum için. Şeref ben çıkıyorum oğlum oynadıktan sonra kapıyı kitler anahtarı müdür yardımcısına verirsin dedi. Bende peki hocam dedim. Her şey burada başladı. Koskoca spor salonunda tek ikimizdik. Neyse işte oynamaya başladık. Ben ilk önce servis öğreticem dedim. Arkasına geçtim onun tuttum kolundan. Bak böyle yapıcaksın ayağına dokundurmaya başladım. O an anlamadı onu. Kalçanıda şu şekilde tutucan deyip kavradım kalçasından. Şüpelenmiş olucak ki anladım tamam oynıyalım dedi. Neyse oynamaya başladık. Ben bi sağa bi sola atıyodum topu eteği açılsın diye. En son yakalamaya çalışırken dizinin üstüne düştü. Ben bişeyin yok dimi diye yanına gittim dizine masaj yapmaya filan başladım. Sonra kucağıma aldım gel pansuman yapalım dedim. Hocanın odasına götürdüm yatırdım onu masaya. O sırada onu iyice ellemeye başladım sikim dim dik olmuştu pantolondan belli oluyodu. Cansu fotoğraftaki kadar büyük mü dedi birden. Ben şaşırdım nerden çıktı dedim. Anladım niyetini yapma tamam bende istiyorum dedi. Ben şoktaydım. Ayağa kalktı pantolonumu ve donumu indirdi. Gerçekten büyükmüş dedi. Ben onu ayağa kaldırdım burada olmaz biri gelirse okuldan atılırız başka yere gidelim dedim. O da bizimkiler şehir dışında bizim eve gidelim dedi. Okuldan kaçtık eve geldik kapıyı açtı içeri girer girmez onu kapıya yasladım ve deli gibi öpmeye başladım. Acayip öpüşüyoduk ben her yerini elliyodum oda benim aletimle oynuyodu. Beni kravatımdan tuttu odasına doğru çekti. yatağa uzandım üstüme çıktı öpüşmeye devam ettik. 15 20 dakka öpüştükten sonra ben iyice sertleşen sikimi yalamasını söyledim. Ben ayağa kalktım. Pantolonumu indirdim. Cansu taşaklarıma dilini değdirdi ve ucuna kadar getirdi. Ardından ucunu ağzına sokup çıkartmaya başladı deli gibi sakso çekiyodu. Bende tuttum saçlarından sokup çıkartıyodum :D ardından onu tuttum yatağa attım üstüne çıktım. Göğüslerini okşadım ilk önce ardından gömleğinin düğmelerini kopardım. Yavaş ol sabaha kadar vaktimiz var dedi. Bende bu anı uzun zamandır bekliyorum kusura bakma dedim. Sütyenini çıkardı deli gibi emiyodum iyice emdikten sonra. Kaldırdım duvara yasladım onu. Eteği üstündeyken götüne iyice dayadım. Götünün arasına soktum sikimi filan. Ardından bakire misin dedim. evet dedi. Bende ben bozamam götten girecem o zaman dedim. Peki dedi. Krem filan yok mu dedim dur getireyim dedi bende o sırada telefonun kamerasını ayarladım bizi çekicek şekilde getirdi kremi. Sürdü iyice, ben sokmaya başladım evi inletiyodu deli gibi siktim onu görüntüleri elimde olduğu için ne zaman istesem artık benimle yatıyo :) En son ağzına boşaldım unutmadan :D

1 yorum:

  1. Selamlar ben yusuf yaşım 28 yalovada yaşıyorum Sex sohbetini seven doyumsuz yurt içi yurt dışındaki ateşli bayanlarla whatsaapta sexi yaşamak isterimm 05358757515 özel aramayın sadece whatsaaptan yazın 05358757515

    YanıtlaSil