19 Mayıs 2013 Pazar

Hatuna vites atmayı öğrettim

Yanımda çalışan soförüm çok iyi çalışan birisi idi yolda giderken bazen içini çekerdi, ne oldu bir şeymi var diye sorduğumda daima yok bir şey derdi. Bir gün izin istedi adliye`ye gidebilirmiyim dedi bende hayrola ne işin var adliyede dedim, hanımımdan boşanıyorum dedi, tabiki üzüldüm dedim.benim yapacak bir şeyim varmı sana istersen yardımcı olayım aranızı yapayım dedim kesinlikle kararlıydı boşanıyordu. Aradan 2 yıl geçmişti şoförüm yanımdan ayrılmış Romanyaya gitmişti,sekreterim bana bir bayan sizinle görüşmek istiyor dedi gelsin dedim. odama çok güzel bir bayan girdi buyurun oturunuz dedim bayan fazla meşgul etmeyeceğini söyleyerek ben sizin şoförünüz olan kenanın ayrıldığı eşiyim deyince bir an yutkundum.allah allah böyle karı bırakılırmı dedim içimden buyurun size nasıl yardımcı olabilirim dedim,okula yeğenini yazdıracakmış fakat kayıt yaptıramımış, o iş kolay başka ne istiyorsunuz dediğimde siz bu işimi görün ben`de size bir yamek sözü veriyorum dedi. hemen ben müdüre telefon açtım çocuğun işini hallettim Hanfendi bu iş tamam yemek işine dönelim dedim akşama beni falan yerden alırsın beraber gideriz dedi,Ben günlük traşını olan her gün bakımlı olan birisi olduğum için ben hazırım isterseniz buyrun şimdi gidelim dedim,hayır ben hazırlık yapayım akşama gideriz dedi ve teşekkür ederek gitti,ben müdürümü çağırarak ben işten erken çıkabilirim ona göre akşama iş bırakmayın dedim, akşamın olmasını sabırsızlıkla bekledim.neyse hanfendiyi alaçak olduğum buluşma yerine erken gittim, bekliyordum bir bayan geldi otomun yanına cep telefonumun olup olmadığını sordu bende ayıp olmasın diye var dedim ve bayana verdim. bayan bir erkekle konuştu biraz hararetli konuşma yaptılar bayan çok kızmıştı konuştuğu kişiye,bana telefonumu uzattı ve bir şey demeden gidiyordu, hanfendibakarmısınız dedim ve çağırdım buyurun dedi, teşekkür etmediniz dedim kusura bakma moralim çok bozuldu dedi ve teşekkür etti, valla sizin adınıza çok üzüldüm sizin gibi bir bayanı nasıl üzdüler dedim sormayın uzun hikaye dedi, bu akşam çok önemli işim var yarın akşam görüşelim sizde her şeyi anlatırsınız ve rahatlarsınız hiç olmazsa dedim, hiç olmaz falan demeden kabul etti telefon numarası vererek beni ara ona göre çıkarız diyerek ayrıldı (düştümü arka arkaya düşüyor) neyse beklediğim arkadaş geldi kuaföre gitmiş, giyinmiş, kuşanmış, kokular ben zaten otomobilin içinde geberdim sanki. hemen çiçeğini verdim bir hoş geldiniz busesi hiç sesi çıkmadı tabiki,yola çıktık nereye gidelim dedim bizi tanımayanların olduğu yere dedi doğru bastım polenez köye köye gittik masalarkuruldu içkiler başladı tabiki biraz hayat hikayeleri falan derken dansa kalktık dans ederken beni sakın yanlış anlama ben sizin yanınıza işim için gelmiştim işim oldu diye yemeğe çıktık dedi bat bende morel bozuluverdi. masamıza tekrar oturduk devamlı ben ona içki içiriyordum sarhoş olsun bunu ben muhakkak sikeceğim diye sarhoş olmaya başlayınca kendisi yaklaşmaya başladı hadi odamıza gidelim diye ben sanki hiç kadın görmemişim gibi elinden tuttuğum gibi doğru odaya,ilk önce duş alalım dedim beraber banyoya girdik yavruyu sabunlarken devamlı amcuğunu ve götünü sabunluyordum allahı var pırıl pırıl tertemiz amcuğu ve götü vardı başladık banyoda sevişmeye banyo bize dar geldi sanki yatağa kendimizi zor attık ayak baş parmağından başladım öpmeye yüzü koyun çevirdim,baçaklarının arasını açtım o güzelim göt dışarı çıktı başladım götünün deliğini yalamaya doymak nedir bilmiyordum yavruda kalçasını biraz dah kaldırdı göt tamamen çıktı dilimi içine kadar sokmaya başladım tekrar yukarıya doğru çıkmaya başladım göğüslerinin ucunu emmeye başladım göğüslerinden dudaklara çıktım dudaklarımı yiyordu dilim ağzının içinde topaç gibi dönüyordu dilim kayboldu zannediyordum çok güzel sevişiyordu.aşağıya doğru indim bu sefer amcuğu yalamaya başladım o da benim sikimi yalamaya başladı sikim ağzının içinde traş bağına kadar alıyordu amcuğunu yalaya yalaya bende dilimi amcuğunun içinde kaybediyordum aman allahım böyle sikiş görmemiştim yavru sanki maymun hapı yutmuştu düz duvarlara ayaklarını dayadı başımı tuttuğu gibi bacaklarının arasına soktu amcuk incir gibi çıkmıştı nasıl yumuldum tekrar amcuğa saatlerce yaladım suyunu içene kadar yaladım kaç kere boşaldık bilmiyorum biraz dinlendik odamıza içki servisi yağtırdım içkiyi götüne döküyordum göt deliğine yığılan viskimi içiyordum.biraz daha kafayı çektik beni yatağa sırt üstü yatırdı üstüme çıktı yarağımı eliyle tutarak göt deliğine yerleştirdi götümde içkiyi sen içtin birazda sikin içki içsin götümde diyerek yavaş yavaş oturup kalkmaya başladı eyvah böyle sikiş yapmamıştım (göt yalamaya bayılırım fakat hiç sikmemiştim)bir oturdu bir kalktı sikim içinde parmak kırtlar gibi kırtlamaya başladı sanki saatlerce götü siktim yavru desen 40 gün mağarada aç kalmış insan gibiydi,sikişe hasret kalmıştı sanki sere serpe yatakta halsiz bir vaziyette saatlerce kaldık

1 yorum: