17 Mayıs 2013 Cuma

kendime hakim olamadım :(

merhaba Öncelikle tüm okuyanlar’in bilmesini isterim ki bu anlatacaklarımi gerçekten yaşadım. Ben 20 yaşında evli, çocuksuz ve bir devlet dairesinde çalışıyorum. Neyse anlatayım yaşadığım anları sizlere bir gün işten Erken çıktım baş ağrım vardı diye eve bir an önce kendim’i atmak istiyordum Biraz yürüdükten sonra bir taksi durdurdum o günde üzerimde mor Kısa bi elbise vardı yaz ayı malum Neyse taksi durdu 35 Yada 40 yaşlarında bi adam Sigara yakabilir mıyım dedim Evet Tabi dedi ama bende isterim ddi şaşırdım ama tek dal Sigara oldugunu söyledim o da şansıma kusim dedi gülümsedim ama birşey demedim derken ne sigarası içiyorsunuz ddi marlboro sigarası ddim bi bakkal’in orada durup Sigara getirdi bana bende kabul edemem lütfen geri verin dedim olmaz dedi ama çok tatlı bi gülüşü vardı bende kıramadım derken sohbet iyice ilerledi evli biriymiş o da anlattı derken sigarasını yakmamı istedi bende olur dedim sonra yolu uzattığını farkettim ne yapıyorsun dediğimde seninle Iii anlaştık Biraz dertlesmek istiyorum dedi yol paranı da almayacagim dedi tekrar yine kıramadım Peki ddim sonra ileride bi bakkal’dan birer bira aldı benim bünye’de Hiç kaldırmaz tek yudum’da kendim’den geçerim istemeden de yine kabul ettim derken bi orman’a doğru geldik bende korkmaya başladin don geri lütfen diye yalvarma başladim ama o kadar sakinleştirici bakışları vardı ki ses çıkarmadım derken en kuytu bi yere çekti arabayı sohbetimiz iyice ilerledi derken bi anda yapıştı dudaklarıma o an meye uğradığımı şaşırdım elleri de eteğimden içeri doğru çok Güzel öpüyordu karşı koyamadım derken elbise’yi parçalarcasina göğüslerimi çıkardı ve bi yandan da çorabı çıkartmaya çalışıyordu Ben hala sok’da idim ilk defa böyle birşey yapıyordum derken eli vajinama geldiğinde Ben Kendimi bıraktım Öyle Güzel parmaklıYodu ki bi yandan öpüyordu beni önce içimdeki parmakları ile boşalttı resmen beni parmakları ile sikiyodu hızlı hızlı sokup çıkartıyordu amıma derken Sikini çıkarttı ve arabanın içinde domalarak emmemi istedi ve elbiseyi çıkarttı çok korkuyordum bi yandan sikini istiyordum çünkü büyükdu çok olmasada büyükdu onun sikini Öyle bi emdim ki boğazlarıma kadar gömdüm o da Ben o pozisyonda iken amimi parmaklıYodu derken koltuğu yatırdı benim karanlık orman’a çabuk çökmüştü beni koltuğa yatırıp iki bacağımi ayırdı sik’ını bacak aramda gezdirmesi çılgına çevirdi beni ölmek üzere gibi hissettim ve kendim’i sik artık beni diye yalvarırken buldum ve o ilk girişi yaptı benimki o kadar ıslakdi ki Hiç aci vermedi ama zevk’in doruklarına çıktım hızlı bir şekilde girip çıkıyordu içime Öyle bi zevk alıyordum ki anlatmak imkansız derken beni koltuğun ucuna çekti bacaklarımi omuzlarına aldı arabanın içinde haraket etmek zordu zaten Neyse bacaklarımi birleştirip tekrar sokmaya başladı ve bi yandan da kalçalarımi tokatlıYodu ve Ben bundan çok zevk almıştım tokatladı elini ağzıma soktu dört parmağı birden bi yandan bana sokuyordu sonra yorulmuş olmalı ki bi bacağımı indirdi ve iki bacağının arasına aldı diğeri hala omuz’unda idi sonra tekrar içime girdi ve kulağıma dedi ki geldin mi bende sadece Evet diyebildim o şekilde de Biraz yaptıktan sonra içime bıraktı ve onun dölleri içimden dışarı doğru akarken Ben ne yapıyorum dedim kendi kendime o an çok kızdım ama iş işten çoktan geçmişti adını bile bilmediğim bi taksici ile birlikte olmuştum daha sonra geri dönüp beni eve bırakırken bana döndü ve dedi ki hayatım da Seninki gibi ateşli bi deneyim yapamadım amin daracık ve ıslakti için ateş gibi yanıyordu bu benim numaram Sende ver numarani dedi olmaz Sen ver Ben seni ararim dedim çok ısrar etti ama vermedim numarami daha sonra Hiç aramadım beni takip etti taksi’den indiğim’de adres’imi öğrenmesin diye başka bi binaya girdim bu olay yaklaşık dört beş ay önce oldu vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder