21 Mayıs 2013 Salı

Kardesime Verene Kadar - 1

Ben seda. 17 Yasindayim. 172 Boyundayim ve mükemmel denilecek diklikte ama orta-büyük gögüslere sahibim. Kalçalarim yasitlarima göre normal oranda. Birde erkek, 16 yasinda sercan adinda yakisikli bir erkek, kardesim var. Hikayeye gireyim... Istanbul`dan hatay`a dogru tatil amaçli yola çiktik. Ama toparlanmamizin gecikmesi yüzünden 18:40 ta yola çiktik. Babam arabayi kullaniyordu annemde sürücü koltugunun yanindaydi. Sercan ve ben de arkada. Hava karardiktan birbuçuk saat saonra falan uyumaya karar verdim. Yoksa yol bitmeyecek gibi duruyordu. Ayaklarim kivirip iki büklüm oldum ve kafami sercanin kucagina koyup yattim. Ne kadar uyudugumu bilmiyorum. Ama uyandigimda beni uyandiranin gögüslerime hafif dokunan sercanin eli oldugunu anladim. Gözlerimi açinca elini çekti ve zevkten tas gibi olmus siki anladigim korkusuyla hizla normal haline geldi. Sonra aldiris etmedim ama gene de sasirmistim. Dusalirken ya da aybasimda ped veya tamponumu degistirirken herhangi bir yerimi görmeye çalisan (ama ben hep temkinli davrandim ve kapi deligine -sutyen ve kilotla hariç- hiç görünmedim)kardesim gögüslerimi . elliyordu. Annem uyumustu. Bende tekrar uyudum. Gene basladi. Siki tas gibi oldu. Isin kötüsü sanirim bende zevk almaya basliyordum ve üstümde badi vardi. Aslinda uzun kollu giyip altina da sutyen yerine bu badi askili bluzu giymistim ve sicak olunca uzun kolluyu çikardim. Simdi sadece bluz vardi. Ve gögüs uçlarim irilesince zevk aldigim belli olacak ve daha baska seylere yeltenecekti. 00:30 Oldugunu gördüm ve kalktim. Çok uyudum dedim. O sirada da benzinciye daldik. Penye kazagimi giyip disari çiktim ve tuvalete gittim. Alaturkaydi. Isemeye basladim. Ama kilodumu indirdigimde aldigim zevke orantili (çok zevk almamistim kisa süreli oldugu için) az biraz islanmistim. Kazagi çikarmama karari verdim. Isedim ve çiktim. Çiktigim gibi tuvalet aynasindan sercanin uzaklastigini ama fazla uzak olmadigini gördüm. Tuvalet kapisini kapattim. Tuvalet basamak üstündeydi ve kapi yerden 15cm yüksekti. Buda eyilince belki bir vajina degil ama bir erkegin sikini görmeye yeterdi. Denemis olmasi yüksek ihtimal. Elimi yikayip çiktim. Artik arabadaydi. Ben de arabaya gittim ve girdim arabaya. Annem markette, babamda ödeneleri yapmis tuvalete ilerliyordu. Sercanin kizlar tuvaletinin erkekler tuvaletiyle kapisi arasinda olan duvar sayesinde görünmedigini ve beni bekliyormus gibi görünecegi belliydi girerken. Buda ona cesaret vermisti tabi. Sadece anneme yakalanirdi o da zor. Daha sonra ya ben hissetmedim ya da hiç bir sey olmadi ve otele girdik sabah saatlerinde. Herkes banyoya giriyordu sirayla. Ben annemden sonra girdim. Kapi içerden kitleniyordu ve anahtar deligi falan yoktu. Klozet ve küvet güzeldi. Lavabo ise süper. Iki tarafinda tezgah vardi ve normal bir ev banyosu gibiydi. Soyundum. Koltuk alti ve am killarim gerçekten uzamisti. Annem giyindigi için babamla kardesimde yatakta öylece yattikleri için tras biçagini ve makasi almayi da unutmamistim. Göğüslerime dokunmaya başladım...Gögüslerimi görünce aklima bir anda araba da olanlar geldi. Masturbasyon yapacaktim trastan sonra ama dayanamadim. Küvete uzandim ama suyu açmadim. Gögüglerime dokunmaya basladim ve erekte oldum. Az sonra eski halime dönmüstüm. Ayaklarimi küvetin ikiyanina açip üstüne koydum. 2 Parmagim vajinama girerken zaten yeterince kayganlasmisti. Bir süre ileri geri yaptiktan sonra gözlerimi kapatip olanlari ve sex pozisyonlari düsündüm. Sonra çikarip götüme soktum. Çok hizli ileri geri yapmaya basladim ve diger elimi amimin üstüne attim. Killara sürterek oksadikça orgazm yaklastigimi hissediyodum. Çok sulanmisti. Elimi götümden çikarip hizini yitirmeden amima soktum. Kendimi bosalmamak için tutmak zorunda kaldim. Kasilinca elim yavasladi ama daha siddetli bastirmaya basladi. Sonra belimi kasilarak havaya kaldirdim ve tekrar içeri dogru çekip tekrar kaldirdim. Tamamen kendimi tuttugum için oluyordu bunlari. Sonra bosaldim. Beyaz sivi belimi kaldirmis oldugum için ters yöne yani killara bulasarak göbegime gitti. Rahatlamais olarak yattim. Sonra suyu açtim ve o da ne biraz su akti ve kesildi. Sular yoktu sanirim otel arizasiydi. Muslugu açacakken durdum. Havlum disardaydi ve istemem gerekirdi. Henüz tuvalet kagidida yoktu. Muslugu açinca bir miktar su gelecekti. Havluyu göbegime kadar gelen siviyi silmek için kullanirdim ama killar. . Tezgaha çiktim ve ayaklarimi iki yana açip amimi lavaboya gelecek sekilde çömeldim. Makasla kisaltmaya basladim. Annem susesini duyamayinca naaptigimi sordu bende tuvaletimi yaptigimi söyledim. Yeterince kisalinca elime sabunu aldim. Suyu açtigim gibi gelen suyla sabunu biraz köpürttüm. Killara yeterince sürüp tras bicagiyla pürüssüz hale getirdim. Artik kurtulmustum zevk sivisindan. Ama lavabo kirlendi. Kil doluydu. Ellerim temizlenmisti sabunu köpürtünce. Temizlemek için aklima sonunda tek bir sey geldi. Zaten saatlerdir yapmamistim. Isemeye basladim lavaboya. Piril piril oldu ama biraz kokuyordu. Onuda sabunu lavadoa gezdirerek hallettim... Devami (asil olaylar) daha sonra...

1 yorum:

  1. Selamlar ben yusuf yaşım 28 yalovada yaşıyorum Sex sohbetini seven doyumsuz yurt içi yurt dışındaki ateşli bayanlarla whatsaapta sexi yaşamak isterimm 05358757515 özel aramayın sadece whatsaaptan yazın 05358757515

    YanıtlaSil