19 Mayıs 2013 Pazar

Liseli sex hikaye

Ben bir lise 2 öğrencisiyim. Okulumuzda mükemmel kızlar var ve hep ben onlarla seviştiğimi hayal ederim. Fakat aralarında ebru diye bir kız var ki beni deli ediyor. Tam bir lolita. iri göğüsleri, geniş kalçası, eteğine sığmayan poposu beni azdırıp duruyor. iki hafta önce aklıma bile gelmeyecek bir şekilde onunla bir . sex hikaye ilişkimiz oldu. Beden dersinde sınıf nöbetçisi ebruydu. Sınıfta tek başınaydı. Ben de çantamdan paramı almak için sınıfa girdim. Baş başaydık. Yanına yaklaştım. Havadan sudan biraz sohbet ettik. Onun mini eteğinin altında görünen bacaklarına şöyle bir baktım. Baktığımı gördü. Fakat hiç tepki vermedi. Aksine bacaklarını biraz daha açtı. Aman tanrım, müthiş bacakları beni hayretler içinde bıraktı. Hemen elimi attım ve okşamaya başladım. Elimi diz kapaklarından üstlere daha da üstlere götürdüm. Bacaklarını sıktıkça o da azmaya başladı. Dayanamıyordum. Sonra ilk iki düğmesi açık duran gömleğini açmaya başladım. Çıkardığımda sütyeninden dikleşmiş meme uçları belli oluyordu. Sütyenini bir çırpıda çıkarttım. O büyük ve dolgun göğüsleri müthiş görünüyordu. Onları elledim ve meme uçlarını hafifçe sıktım. Çok yumuşaktılar, beni daha da azdırıyorlardı. Sonra eteğini aşağıya indirdim. Sonra çoraplarını yavaşça çıkardım. Sütun gibi bacakları çırılçıplak karşımdaydı. Sadece külodu kalmıştı. Onu yavaş yavaş çıkardım. Nerdeyse bayılıyordum. Vajinası harikaydı. Tamamen tıraş edilmişti. azgınlıktan biraz da nemliydi. Penisim dimdik olmuştu...Hemen elimle okşamaya başladım. Deliğine parmağımı sürtüyordum. Zevkten kıvranmaya başladı. Daha sonra ellerimle poposunun her iki yarısını kavradım. O kadar büyüktüler ki ellerim yanında çok küçüktü. penisim dimdik olmuştu. Artık sekse hazırdım. penisimi vajinasına ilk sokuşumda biraz zorlandım. ilk başta girmedi. Fakat zorladıkça yavaş yavaş giriyordu. Çılgına döndüm. Ateşler içinde kavrulan . penisim, o sıcak ve daracık deliğe giriyordu. Dibine, en sonunda ulaştım. Daha sonra sıranın üstüne sırtüstü uzandım. ebruyu penisimin üstüne oturttum. penisimin üstünde zıplamaya başladı. Zevk çığlıkları atıyordu. penisim her defasında o müthiş vajinanın dibine varıyordu. ebrunun dev göğüsleri sallanıyordu. Daha sonra ikimiz zevkimizin doruğuna ulaştık. ebrunun müthiş vajinasının içine boşaldım. ikimizde çığlıklarla coştuk. Müthiş bir ilişkiydi. Hayatımda aldığım en büyük zevk buydu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder