17 Mayıs 2013 Cuma

otobuste olan oldu

Merhaba… ben antalyada oturuyorum ve ne kadar sıcak ve ne kadarkalabalık oldugunu bilirsiniz… yaz ortalarıydı arkadaslarımla gezmeyegitmiştik…toplu halde giderken mecburen otobuse bınmek durumundakalıyorduk.neyse uzatmıcam… saat artık geç olmuştu ve eve dönüşhazırlıkları yapıyorduk. tamda haftasonu olmasındanmıdır gelen otobus okadar doluydu ki adım atacak yer yoktu. mecburen binmek zorundakaldık.yolumuzda vardı en az yarım saat buna katlanmakzorundaydık.dışarısı artık kararmaya baslamış otobuste iyice loşolmuştu.üstümde kısa siyah dantelli tangam siyah pileli mini eteğim veaskılı badi vardı. malum sıcaklık 45 derece vardı.arkadaslarım benımonumde kalmıstı ben arka kısımda zor yer buldum.arkam cama donuktu.camlaaramda bır kişi vardı.zamanla baktım iyice arkamda hissetmeye basladımadamı.aslında içim gıcıklanmıstı.adam cesaret almıs olmalıki artıkellerını kalcama koyuyordu.bende ses cıkartmıyordum, arkadaslarımanlatırdı hep merak ederdim.adamın ellerini birden arkamda hissettimtangam oldugu için tangamın ipini eline dolamıstı ve yine sescıkartmamaya karar verdım o an.çünkü bende anlatılanlar gibi yaşamakistemiştim.yalnız bakireydim. adam amımın ıslandıgını farkında olmalıkioksuyordu.inanın otobuste artık adım atcak yer kalmamıstı.ama kımsenınbizden haberinin olmasının imkanı yoktu çünkü herkes ön tarafa bakıyordunedense… bizde en arka camın onunde kalmıstık.adam amımdaparmaklarını iyice ıslandırmıstı kulagıma fısıldadı birden begendinmi,bir sey diyemedenn sadece kafamı salladım. sonra bakiremisin dedi yınebasımı salladım. tamam dedi sadece. amımdaki eli gotume geldi birden.amımdan kayganlık alıp gotume suruyordu devamlı parmagını soktu bırdencanımda yanıyordu zevkde alıyordum. derken ıkıncıyı soktu ve ucuncuyu.arkadaslarım soylerken sacma derdım ama gercekten oluyormus otobuste vecok zevkliydi.artık ne olursa olsun diyordum içimden ne yaparsa sesimicıkartmıcaktım amıma da soksa hayır demıcektim.yavasca elimi caktırmadanarkaya attım adamın fermuarını indirdim. artık o da anlamsıtıistedigimi. ve cıkarttı sikini elime verdi.baktım kalın ve uzundu.gormekistiyordum ama arkamı donup bakmaya utanıyordum.amıma surtmeye basladıadam sikini surttukce kalkıyordu siki sanki daha da uzamıştı. başı artıkgötümun ustudeydi .yine kulagıma egildi sokayımmı dedi bende heyecandanyine kafamı sallayabılmıstım.ve soktu adam basını cok acıdı kacmakıstedım o an ama zevk de alıyordum.adam yavasca abadıkca gırıyordu birazbekledi öyle. gidip gelıyordu caktırmadan.artık evımıze deyaklasıyorduk. ilk kez alıyordum arkamdan.dar olmasında adam ıyıce zevkegeldi ve cok gecmeden arkama bosalttı hepsini. ve cıkartmıştı artıksikini. gotumden amımın ustune dogru kayıyordu arkamdan cıkanlar.gercekten guzeldı.tesekkur etti. inince arkadaslarım anlattım olanlarıonlar da hayrette kalmıslardı ve bana deli dediler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder