19 Mayıs 2013 Pazar

Mini eteğim ve iri kalçalaeım sayesinde :)

selam ben hülya 20 yaşındayım daha isatanbula geldiğimizin ilkaylarıydı ben alışverişe çikmış ve alışverişte gördüğüm ogüzel mini eteği almakiçin bütün paramı harcamıştım (eteği ustüme giydim)mecburen otobuse binecektim. otobüse bineceğim durak tıklım tıklımdı ve gelen otbüste öyleydi neyse otobüsgeldi bir bey bana nezaketen yol verdi ben bindim ve arkadan o beyde bindi benonun ben onun nezaketine hayran kalmışken. kalçalarım da bir el hissettim arkamıdönduğümde birde baktım o yakışıklı adam ve ben hiç bozmadan önümü döndüm vaadama yapıştım. ben bastırdıkça o itiyor ben heyecandan ve zevkten bayılacakgibi olurken yakışıklı eteğimi sessizce katlamamı emretti. ve ben katladıktansonra parmağını su gibi olmuş vajinama dayayıp sokmaya başladı yakışıklı sokupçıkarırken ben zevke gelliyor hafiften inliyordum sonra daha sert ve daha kalınbi şeyin ammımın surlarına dayandığını hissettim yakışıklı teşircim birazsürttükten sonra boşaldı ve toparlandık ben bir durakta indikten sonraeşyalarımın içinde bir kart buldum ama ben kartı yırttim çünkü bende bufahişelik olduktan sonra ben daha çok yarrak yerim

1 yorum: