18 Mayıs 2013 Cumartesi

Baldizim Sikis

Merhaba ben ankaradan bekir.Bundan iki sene önce bir olay yaşadım onu sizlerle paylaşmak istiyorum. Ben 27 yaşındayken nişanlanmıştım ve eşim adayı ile nikah hazırlıkları yapıyorduk. Bir gece baldızım bizi evine davet etti ve gece orda kalma kararı aldık. Neyse yatma vakti geldi. Ben nişanlımla aynı yatakta söz de seviyeli bir şekilde kötü niyet olmaksızın yatacaktık. Başladık nişanlımla öpüşmeye ve dakikalar geçtikçe ikimizde kudurmuştuk, nişanlımın ufak göğüslerini çıkardım ortaya ve yalamaya başladım, dudaklarını ve göğüslerini yercesine öpüyordum bir kaç dakika sonra inleme seslerini heralde baldızım duydu ve odaya cart diye dald! Lambayı yaktı ve gözleri faltaşı gibi açılmıştı çünkü o an nişanlımla çırılçıplaktık ve sikim hayvan gibi olmuştu. Baldızım bu durumu görünce ne yapıyorsunuz henüz evli değilsiniz ve nişanlıma ; saçmalama beliz sen daha bakiresin olmaz dedi ardından da bak enişte ablamla şimdi yapma gel beni yap, rahatla dedi! Baldızım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder