22 Mayıs 2013 Çarşamba

Tatlı Lolim

Ben kazim ankarada oturuyoruz ailemle kalıyorum küçük kardeşim var adı duru daha 13 yaşında ben 20 yaşındayım üniversiteyi kazanamadığım için moralim çok bozuktu odamda kendi kendimi yerken kardeşim geldi abi üzülme deyip kucağıma oturdu başımı da hafiften okşamaya başladığında birden tahrik olmuştum pileli bir etek giyinmişti eteğide kucağıma oturduğundan açılmış bembeyaz bacakları götünüyordu baldırına kadar bende bebeğim abin çok üzgün deyip okşamaya başladım hafiften bana abicim üzme kendini seni nasıl mutlu edebilirim gibilerinden laflar söylerken küçük seslerle kendinden geçtiğini farkettim dedim ediyosun zaten bebeğim dedim kilodunu sıyırdım parmağımı hafif kıllı amını okşamaya başladığımda nefesi kesilir gibi olup canımm diye başladı hareketlenmeye kaldırdım havaya yatağa oturtturdum çıkardım sikimi verdim ağzına hari ka emiyordu sanki tecrubeli gibiydi sonra yatırdım amını yalamaya başladım mütiş şekilde sulanmış amını sikimi kafasını çeperlerine süertmeye başladım 20cm olan aletimi kafasını sokmaya başladığımda canımmm diye inlemeleri beni delirtti hafiften kan geldi bozmuştum kardeşimi sonra içine girmeye devam ettim sonra ritmik şekilde pompalamaya devam ettim kardeşim harika inliyordu bu şekilde 2 posta attım.korktum yakalanırız diye ama her moralim bozulduğunda küçük lolim beni mutlu ediyor

1 yorum:

  1. Selamlar ben yusuf yaşım 28 yalovada yaşıyorum Sex sohbetini seven doyumsuz yurt içi yurt dışındaki ateşli bayanlarla whatsaapta sexi yaşamak isterimm 05358757515 özel aramayın sadece whatsaaptan yazın 05358757515

    YanıtlaSil