15 Mayıs 2013 Çarşamba

Kuzenimle Unutulmaz Anlar


Ben 180 cm boyunda normal yapılı bir gencim. Yaş 18 kuzenimde 22 yaşında uzun boylu esmer kapalı ince yapılı aşırı güzel bir kız. Anlatmakla olmuyor ilgilenenlere resimde atabilirim. inanızlamz güzel bir kız ve bir gece bizde kaldılar. kaldıkları gece ben bilgisayardayken gelip omuzlarıma masaj falan yapıyordu ve onun dokunuşları benim çok hoşuma gidiyordu. neyse evde oda dahil bir kaç kişi dahil aileden bir kaç kişi vardı ve herkes uyudu. sabah oldu ben kalktım ve evde kimse olmadığını farkettim. salonun kapısını araladım ve kuzenimin uyuduğunu gördüm. evde sadece kuzenim vardı. yavşça yatığını arkasına gittim . ince bir tişört giymişti ve altında sütyenleri yoktu meme uçları gözüküyordu. göğüsleri normal boydaydı ve bende göğüs hastasıyımdır. neyse yatağın biraz daha arkasına geçtim ve yavaşça sikimi çıkartım çekmeye başladım biraz ses çıkardım sanırım gözlerini açtı ve bende hemen odama gidip orda devam ettim çekmeye başladım. kendimi çok kağtırmıştım birden kuzenim odamın kapısını açtı ve ben kendimi hemen toparladım. napıyorsun diye sordu bende uyandım uzandığımı söyledim. oda sonra mutfağa girdi ve bende hemen peşinden gittim. işte herşey burda başladı. suyunu içtikten sonra ben sikimi çıkardım. o kadar uzun ve kalındıki taş gibi olmuştu sikim. Sessizce arkasına geçtim. arkadaşlar belki buna inanmayacaksınız ama herşey saniyeler içinde oldu. tek bir hamle ile kuzenimin eşortmanını indirdim ve daracık götüne tek bir hamle ile soktum.
O kadar dar bir deliğe nasıl soktuğumu bende anlamamıştım ama o kadar hızlı ve sert bastırdım ki bir kerede sonuna kadar girdi. 18 cm aletim o daracık deliğe sonuna kadar tek bir hamle ile girdi ve öyle bir çığlık attıki hem çok acımıştı hemde acayip bi zevk almıştı. bırak beni napıyosun sen falan deyip benden kurtulmaya çalışmıştı resmen bende asla bırakmadım onu ve o kurtulmaya çalıştıkça ileri geri olmaya başladım dahada çok giriş çıkış oldu. sonunda kurtulamadı ve kendini yavaşça bana bıraktı. bende hazır tamamen hepsini sokmuşken hiç çıkarmadan içinde sokup çıkarmaya başladım.o kadar ufak ve yumuşacık bir götü varki pamuk gibi birde esmer ve ince yapılı yemede yanında yat misali. o inlerken bende onun kokusunu alıp sikmeye devam ediyorum.5 dk sonra artık bende tamamen kendimden geçmiştim göğüsleri sıkıp boynumu emip götünede ileri geri yaparken bir anda kuzenimin içine boşaldım ama çıkarmadım. o hala ne yaptık biz derken bende ona moral vermeye başladım. bakireliğini bozmadım götünden soktum merak etme falan dedim. sonra tuvalete giti ve götünü temizledi o sıra evdekiler geri geldi ve ogunkü hikayemiz bitti. ertesi gün evde yine yanlız kaldık ve odama girip yüzüstü şekilde yatağıma uzandı. bende dönüp ona baktım ve oda elini götüne attı.  Bende üstüne atladım açıp götünü remen pompaladım bu sefer 2 posta attım herşey çok sert ve güzel başladı. daha iyi birşey yaşayamazdım…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder