19 Mayıs 2013 Pazar

Öğretmenime Tam Not

Meraba sayın okuyucular.sizlere başımdan geçen müthiş bir sikiş hikayesi anlatacam.ben 17 yaşında sarışın uzun boylu mavi gözlü yakışıklı bir delikanlıyım.bizim okulda da taş gibi bir ingilizce öğretmeni vardı.füze gibi göğüsleri bomba gibi götü vardı.hep onu düşünerek otuz bir çekiyordum.onu bir kere sikmek için neler vermezdim neler. bir gün matemetik dersimiz boştu.bende bunu fırsat bilip elime bir ingilizce kitabı alarak yanına gittim .bizim okul özel olduğu için her hocanın bir odası vardı.şans eseri onun da dersi boştu.hocam şu konu tekrar edermisiniz dedim oda olur dedi.konuyu anlatmaya başladı ve gözlerimin içine bakıyordu. bir ara su almak için dışarıya çıktı. gelirken kapıyı kilitledi.tekrar koltuğuna oturdu. üzerinde mini bir etek dar bir badi vardı.badisi o kadar dar dık meme uçları belli oluyordu.ben artık sürekli oraya bakıyordum.konuyu anlatırken sözlük almak için ayağa kalktı ve rafa uzandı artık dayanamadım ve arkasına yapıştım.ellerimi badisinin altına soktum ve göğüslerini okşamaya başladım.hemen bana döndü ilk önce karşı koymaya çalıştı.sonra penisimin büyüklüğünü fark edince . kendini bana teslim etti.ilk önce badisini çıkardım sonra eteğini sıyırdı . tangasının altından kukusunu okşamaya başladım.o da bana sakso çekmeye başladı daha sonra domaldı ve hadi gir içime dedi.kuşu yuvaya soktuktan sonra inlemeye başladı.bende dışarıya ses ağzını kapattım. sonra masanın üzerine uzandım ve sikimin üzerinde adeta dans ediyordu.ben ona arkadan da ver . dedim.o da ilk önce olmaz dedi ama sonra ikna oldu.çekmeceden kremi alıp göt deliğine sürdüm ve ilk kafasını soktum yavaş yavaş kökledim fil gibi inliyordu sonunda boşaldım.artık onu canım istedikçe sikiyorum

1 yorum: