19 Mayıs 2013 Pazar

Müdür Bastı

Geçtiğimiz yıllarda başıma gelen bir olay. lise 1 e gidiyordum. Ozamanlar geçici gözlük takıyordum birde kahkülüm vardı anlayacağınız sınıfın tatlılarından birisiydim. Sınıfımızda bir erkek arkadaşım vardı çok iyi çok temiz bir çocuktu. Mini etek giyerdim hep. Bir gün beden dersinde spor kıyafetlerimizi getirmediğimiz için hoca sevgilimi de beni de derse almamıştı. Bizde sınıfa çıkmalı dedik. Ne olduysa o an aklıma geldi ama ondan hiç beklemezdim. Yaz ve sıcak olduğu için kilotlu çorap giymemiştim kısa bir çorap ve eteği vardı. Sınıfa çıktık oturdum yanıma oturdu. Sarıldı bir şey yapmasından korktum açıkçası. Bana baktı bende ona ve bi anda kendine çekti beni öpmeye başladı. kıp kırmızı oldum ne kadar kendimi çeksem de duvar ve onun arasında sıkışmıştım. elleri sırtımda dans ediyordu adeta. hoşuma gidiyordu ama hem erken hemde yeri değildi. Bi anda ellerinin göğüslerimin üzerinde olduğunu hissettim ama aldırmadım oradan kurtulamazdım. zaman geçtikçe tahrik oluyordum. eli gögsümden aşağıya doğru indi. çıplak bacaklarımın üzerinde geziyordu ve gittikçe kiloduma yaklaştırıyordu. Sanki içimde fırtınalar kopuyordu. Bir anda durdu elimde tuttu "Gel" dedi ve sürüklemeye başladı. kapıdan kafasını uzatıp kolaçan ettikten sonra erkekler tuvaletine götürdü. Sanki kitlenmiştim hiç bir şey yapamadım. Kabine geçip kapıyı kilitledi. feruarını açtı pantolonunu indirdi. Başımdan bastırarak zorla ağzıma almamı soyledi. 5 dakika sonra ayağı aldırdı ve arkama geçti artık zevk almam gerektiğini anlamıştım kilodumu indirdim ve onu bekledim. Ters ilişki olucağını sanmıştım iyice eğti beni ve vajinamın üzerinde gezmeye başladı. yavaşça içeri gitiyordu gözlerim karardı. tam içeri girdi ve patladığımı hissettim. Gömleğii ile temizledikten sonra hızlanmaya başladı. Tam o sırada benim ıkınmamı duyan müdür kapıyı zorlamaya başladı toparlandık ve kapıyı açtık müdür odasına aldı ismimizi yazdı. sevgilime gitmesini soylemişti. arkasından kapıyı kilitleyip üstüme geldi. saçımı kokladı. ellemeye başladı. gömleğimin düğmelerini açtı ve südyen kopçamı açtı. korkudan napcamı şaşırdım. göğüslerim çok büyük değildi emmeye başladı. o sırada paltonunu indirdi ve ayağı kalktı. yalamamı söyledi yapmayınca oda zorla yalatmaya başladı. 10 dakika sonra domalmamı söyledi ve bir anda içime girdi. Sanırım bir süre baygın kaldım. Uyandığımda deri koltuğun üzerinde bacaklarım omzundaydı. deddiğine göre 20 dakikadır baygınmışım bir anda kasıldı ve içimden çıkarken boşaldı. O günden sonra birkaç olay daha başımdan geçti. Telefonla arayıp parası neyse verelim diyenler oldu hepsini yavaş yavaş anlatıcam.

4 yorum:

  1. Selamlar ben yusuf yaşım 28 yalovada yaşıyorum Sex sohbetini seven doyumsuz yurt içi yurt dışındaki ateşli bayanlarla whatsaapta sexi yaşamak isterimm 05358757515 özel aramayın sadece whatsaaptan yazın 05358757515

    YanıtlaSil
  2. Selamlar ben yusuf yaşım 28 yalovada yaşıyorum Sex sohbetini seven doyumsuz yurt içi yurt dışındaki ateşli bayanlarla whatsaapta sexi yaşamak isterimm 05358757515 özel aramayın sadece whatsaaptan yazın 05358757515

    YanıtlaSil
  3. Selamlar ben yusuf yaşım 28 yalovada yaşıyorum Sex sohbetini seven doyumsuz yurt içi yurt dışındaki ateşli bayanlarla whatsaapta sexi yaşamak isterimm 05358757515 özel aramayın sadece whatsaaptan yazın 05358757515

    YanıtlaSil
  4. Selamlar ben yusuf yaşım 28 yalovada yaşıyorum Sex sohbetini seven doyumsuz yurt içi yurt dışındaki ateşli bayanlarla whatsaapta sexi yaşamak isterimm 05358757515 özel aramayın sadece whatsaaptan yazın 05358757515

    YanıtlaSil