17 Mayıs 2013 Cuma

Antalya Treninde Kamerali Seks

bu hikaye tamamiyle gerçek hatta kamera çekimiyle evlerimizde durmaktadır. ismim mehmet 24 yaşındayım bir gün samsundan antalyaya bir trenle gidecektim yanımda 1 de arkadaşım vardı ahmet trenin sondan 2. vagonun son gözüne oturduk. trene eşyalarımızı yerleştirdik ve oturuyorduk bu tren çok sessiz sakindi pekte görevli yoktu ortalarda sanırım biletleri en başında verdiğimiz için görüvli ye ihtiyaç duyulmuyordu bizim vagonda sadece bizim gözde ve 2 göz ilerisinde oturan vardı. trenin kalkmasına 5 dk filan kala kapıdan mine etekli topuklu ayakkabısı ve ince bir blüzüyle esmer bir bayan geldi ve karşımıza oturdu. bavulunu yukarı göze yerleştirirken arkdan biraz gözüküyordu ve eteginin altında hiç birşey yoktu ahmette bende şaşmıştık.2 mizinde ağzımızın suyu aktı çünkü kız o kadar güzel bişeydiki yaşıda 21 filandı çok hoş seksi bir hatundu.tren kalkmaya hazırlanıyordu ahmet merak etti ve hiç görevli gelmiyecekmi kotrole die sormaya gitti ve geri döndüğünde yolculuk boyunca görevli olmadığını kontrol yapılmayacagını yapılmayaca söyledi. karşımızda ki kız sanki çok sevinmişti. ve bi anda kendini bize tanıttı ‘ben eda 20 yaşındayım ya sizler’ ahmetle bende kendimizi tanıttık tren yavaş yavaş kalkışa hazırlandı ve yolculuk başladı. yolla epey bi konuştuk .tren kalktığında saat 19.00 dı. ve yavaş yavaş hava kararıyordu.kız bir süre sonra meslegimizi sordu bizde cevap verdik sonra kalktı ve bize yanaşmaya aşladı önce ne oldugunu anlayamadık megerse kadın iyice azmış.tam ortamıza oturdu ve bir eliyle göğsünü bir eliylede amını okşamaya başladı.biz şaşkın onu seyrediyorduk.birden ellerini kaldırdı ve ikimizinde penislerinin üstüne koydu ve okşuyordu benimki yavaş yavaş kalkıyrdu ahmet bu anı çekmek istedi ve kamerasını çıkardı kız ise hiç bişey demedi sanki dünden razıydı kamerayı çıkardı ve çekiyordu. görevli olmadığı içinde rahattık. kız birden fermuarımı artı ve oldugu yerden çıkardı bacaklarını ayırıp kucagıma oturdu benimki bayagı bi kalktı bu beninkinin hoşuna gidiyordu.birden ağzına aldı ve sakso yapıyordu ben iyice gevşedim kız üstünü çıkardı üstünda sade sütgeni vardı biden beni çekti ve yere tatırdı yer baya bi genişti masa olmadığı için yavaş yavaş beni soyuyordu ben gülüyordum bu çok hoşuma gidiyordu.birden noldugunu anlamadım çantasından 2 tane kelepçe çıkardı ve oturdugumuz demirlere ellerimi kelepçeledi fanteziyi seviyordu zamnın nasıl geçtiğnide bilmiyorduk tabi yozgata girmiştik ve bir mola verilecekti ahmet kamerayı durdurdu ve bunu bildiddi ellerim kelepceli öylece kaldık.birden edanın telefonu çaldı ve arkadaşının gediğini söyledi arkadaşı geldi ve oturdu yanımıza onun adıda sedaymış.teren haret etti ve tren yola bizde kaln yerden devam ediyordukellerim kelpçeli çırıl çıplaktım birden üstüme çıktı ve beni öpüyordu vücüdum hep ruz lekesi oldu ahmet ise halen bizi çekiyordu. sonra kelepçeliri çıkardı ben kalktım ve yere oturdum bacaklarını ayırık penisimin üstüne oturdu kalkıp oturuyordu seda ise bizi seyrediyordu. birden bir düdük sesi duyduk. ahmet ve ben biraz korktuk çünkü yozgatta görevli binmiş vagonları kotrol ediyormuş son bizimkini edecekti kızlar hiç tırsadılar birden kapı açıldı ve bekçi şaşkınlıktan dili tutuldu tam ıslığı çalıp yardım çağıracaktıki eda nın arkadaşı sarışın fıstık seda bekçiyi kıravatından tutup içeri aldı kucagına oturup onu baştan çıkarıyordu bundan hoşlanan bekçi sesini çıkaramadı biraz sedayla birlikte oduktan sonra gitti.ahmet tabi bunu görünce kamerayı bavulların bizi görecek şekilde yanına bıraktı kamera hem bizi çekiyor hemde ahmet sedayla işi pişiriyordu. ee bize devam edelim eda bi oturup bi kalkarken penisim iyice gerildi sertleşti sanını yakıyordu biraz da iplerime ben elime alıyım dedim. sedanın sütgen hala duruyordu onu çıkardım bide ne görüyüm kocaman lop lop et göüsleri dayanamadım yere yatırdım ondaa dudagından başlayıp iyice yaladık anı amını öyle bi yaşadım ki çıldıracakdı resmen eda seda da çığırıyorlardı ama kimse ne bu ses diye gelip bakmadı bir edanın amına soktum benimkini trenin tekerlekleri gibi hızlıca giriç çıkyordu. ama kıza üzülmüştük kızlığı bozulmamış şimdiye kadaş çok kötü bozmuştuk öyle bir ken akıyoduki görmeniz lazım.neyse benimkini çıkarıp ağzına verdim orda iyice bi boşaldım zaman su gibi akıp geçiyomuş hiç farkında dilizyozgattan kırşehir aksaray geçip konyaya gelmişiz. am biz halen devam ediyorduk ters döndüm ve kız benimkini bende kızınkini yalıyodum resmen amlarıma-ıza dişlerimizi takıoduk öylesine acıyorduki bilemezsiniz bagırıyoduk ama saten işin eylencesi oradaydı.yorulduk ve ben yanına yattım sedayla ahmet devam ediyolardı serefsiz kızın amını kazımıştı ama halen yorulma yoktu.neyse ben eda ya döndüm ve bira zkonuşmaya başladık ona şu soruyu sordum sen kızmışsın şimdi bozuldu nie bunu yaptın azdın kendini napıcaksın şimdi die sordum kız cevapladı bi süre sonra kızla çok samimi konuşuyoduk kıza birden aşık olduk kız da bana aşıkmış o trende çıkma teklifi ettim ve çıkmaya başladık şerefsizlik edip kızın kızlıgını bozup kaçmamıştım.sonra kalan yerden devam ettik onu iyice siktim ve durmadan agzına verdim hep agzında boşalmıştım oda iyice yutmuştu.antalyaya yaklaşınça toparlandık kamerayı kapattık tren durdu ve aşağı inidik tel numaralarını aldık bundan sonrada sevgilimle buluşacaktık. süperdi ama bunu hiç unutamıycam amı nefisti ve bu olaydın 2 sene geçti biz hala edayla çıkyorum ve o işlere devam dostum. (((( mutlaka yorumlarınızı bekliyorum ))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder