30 Mayıs 2013 Perşembe

EN YAKIN ARKADAŞIMIN SEVGİLİSİNE VERDİM

Selam ben ezgi ünv 2. sınıf ögrencisiyim . Beyaz tenli 1.65 boy ve 55 kilo da hoş bi kızım .geçen sene basımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum , Çok tereddütte kaldım ama sonra karar verdim ünv 1. sınıfta ilk dönem yurtta kaldım ama daha sonra rahat edemediğim için bikaç arkadasımla ev tuttuk . bigün meltem erkek arkadasını eve getirmisti . Levent okadar hoş bi çocuktuki gözlerimi ondan alamıyordum ama arkadasımın sevgilisi oldugu için susmak zorundaydım . bikaç gün bizde kalıcaktı kaldıgı yurtta sorunları oldugu için . yatmak için gecelklerimi giyip tvye dalmısken kapıdan beni izlediğini fark ettim direk odama geçip uyudum . sabah kalktıgımda bas ucumda bi not vardı . ezgi annem rahatszlandgı için istanbula dönüyorum 4-5 güne gelirim levente dikkat et ona iyi bak diye bir not . istediğim olmustu bas basaydık evde artık . neyse o gün dersim öglen basladıgı için okula geç gittim eve döndüğümde ise levent duştaydı , geldiğimi fark etmiş olmalıki bana seslendi bende çıkınca dustan konusruz dedim , oda hayır geldi sırtımı ov biraz dedi tamam diyip içeri daldım . arkası dönük oturmustu , sırtını ovmaya basladım titriyordum resmen ona dokunmak bile beni çok kötü yapıyordu . üzerimde askılı birde sort vardı . dönüp askımı indirerek omuzlarımı öpmeye basladı çıldırıyordum ilk kez böyle biseyle karsı karsıyaydım .ilk basta kendimi çok kötü hissettim ama o bana dokundukça ıslanıyordum ve ona hayır diyemiyordum . dudaklarıma yapıstı ve beni kucagına almasıyla yere yatırdı sikini üzerimde gezdrdikçe deliriyordum . sonra gögüslerimi emmeye basladı ısırıyordu canım yanıyordu ama bi okadarda hoşuma gidiyordu nasıl yaptım bilmiyorum bi an sikine elimi attım ve oksamaya basladım yüzüme bakıp gülümsedi , ağzıma almamı isteyince çok tiksinmiştim istemedim ama zorla yalattı zamanla bende zevk almaya baslamıstım yaladıkca demir gibi olan siki kalın ve damarlıydı . biraz bana yalattıktan sonra amımı yalamaya basladı bi an titreyerek boşaldım . o daha boşalmamıstı yalvarıyordum artık sok diye ama dinlemiyordu beni birden amıma öyle bi soktuki ilk kez ilşkiye giriyordum canım çok yandı ve kızlıgımı ona vermiş oldum . biraz gel gitten sonra okadar güzeldiki ona tam götümü siktirecekken kapı açıldı ve gelen leventin arkadası yusuf tu . çok sasırmıstı ben ve levent sasırtıcı bi durumdu beni tehtit etti ve oda soyundu çok korkuyordum levente sıkı sıkı sarılmıstım ama leventinde işine gelmiş olmalıki hınzırca gülümsüyordu , levent yusufa dönüp ben amını çok siktim simdi götünü sikicem sende amını sik dedi . ikisi birden beni bagırta bagırta siktiler. canımın yanmasına rağmen durmadılar ben bağırdıkca onlar hızlandılar . canım yandı evet ama hayatımda ilk kez böyle bi zevk yasadım . evde resmen zevkle karısık acı dolu çığlıklarım yankılanıyordu . 3 gün boyunca leventle hergün birlkte olduk . ve meltemle ayrıldılar artık ikimiz bi evdeyiz ve o beni hergün sikiyor .

1 yorum:

  1. Selamlar ben yusuf yaşım 28 yalovada yaşıyorum Sex sohbetini seven doyumsuz yurt içi yurt dışındaki ateşli bayanlarla whatsaapta sexi yaşamak isterimm 05358757515 özel aramayın sadece whatsaaptan yazın 05358757515

    YanıtlaSil