17 Mayıs 2013 Cuma

İstanbul-Adana

selam ben İstanbuldan E.. İSİM VEREMEM çünkü tanıyabilirler ben web tasarımcısıyım bu yüzden şehi rşehi rdolaşırım genelde adanaya yolculuk yapıyorum bu anlatıcam olay bundan 4-5ay önce başım ageldi firma dını vermek istemiyorum sadece baş harfi H….. anlayan anlar neyse otobüse bindim daima arkay aoturmayı severim bilmiyorum ama çok güzel oluyor haremden bindim neys eyanım boş dua ediyorum yanıma birisi oturmasın diye çünkü 12 saaat yolu kimse çekmez rahatça uyurum diye ardan 5 dakka geçmedi allahım yarabim böyl ebişey olamz bi rhatun manyak bişe mni etek bir askılı ben şaşırdım neyse otobüs hareket etti. tabiki boluya kadar hiç bir şey konuşmadık artık bern konuşmalıyım dedim konuyu açtım nereye gidiyorsun diye gaziantepe gidiyormuş marmara üniv.de ögrenciymiş ailesinin yanın agidiyomuş böyle boluya konuşarak gittik ankarada ilk mola yerinde yemnek filan berabe yedik ama benim gözüm hatunun bacaklarında bunu bir becersem diye yanıp tutşuyom amam korkuyom otobüse bindik yemegin agırlıgı herald ehatun uyudu gerçekten uyudu bir iki def seslenim dedim uyanmöadı ben şimdi düşünüyom bun anasıl yaklaşırım hemen bende uyumuş numöarası yaptım. hemen elimi hatunun bacaklarına yavaşça attım allahım o anda sanki hiç avrat becermemeşişim gibi oldu.elimi bacaklaruında gezidiyorum inanaılmaz bi şeydi işi daha da uzatarak elim eteginin altına götürdüm bi an uyanacak gib oldu hemen elimi geri çektim. hatun ama hiç habei yok hemen elimi geri bacaklara attım elimi alttan kilotuna kadar götürdüm. öff allahım elime orkidi geldii. yeni tıraş etmişti elimde hissediyordum. bu böyl er1 saat filan sürdü hatun uynır gibi ldu hemen geri çektim. ama ben kafay akoumuştum onu becermem lazımdı.ama nasıl en iyisi be uymuş numarası yapıp onu zevke getirmeliydim.ben uyumuş numarası yaparken elimi tekrar bacaklarına attı hiç bir tepki yok.aks,ine kız dah ada hoşlanıyordu halbuki oda dünden hazırmış hatun birazdan elini benim çocuga dogru asttı allahım ölecektim nerdeyse tamam dedim. bunu ilk mol ayerinde becermem lazım hemen kalktım baktımkız kıpkırmızı oldu korkma dedim. özü r filan diledi öyl egeçti. neyse amasyaya geldik. mola yerinde durdum biliyorum oda istiyordu çünkü gögüslerinbin uçu sivrileşmişti. hemen bunla dışarı çıkıp birer çay içtik ondan sonra gerçekten cesaret siteyen bi şey yapmıştım.insan azınca geçekten kötü oluyor.kızın kolundan tuttum hemen boş bir alana götürdüm hemen dudaklar ayapıştım kız karşı koyuyo rama ben dinlemedim bile saten oda vazgeçti. ellerimi kalçaların attım yarabbim karpuz gibiyid fazl asüre yoktu hemen üstündekileri çıkarttım gögüslere başladım bu sefer yalamakla bitmez geçekten asıl önemli şeye gelşmişti, artık ben bakie diye bekiyodu halbuki kız üniv.ilk yıl vermiş bile .huahaha şanslıydım hemen kilotunu indirdfim.allahım karşımda bembeyaz yeni toraşlı bi amcık duruyo.hemen yalamaya başladım artık dayanamıyordum sikmelidim bu kzı kzı agac adayadım arkasını dönderdim yarabbim öyl ebi rgiriş yaptımki kızın gözlerinden yaş geldi övünmek gibi olmasın 18-20 cm var yani kızlar aduyrulur neyise kızın haşatını çıkarmıştım arka rkaya 3 defa gidip geldim kzı öyl ebir spermleimi yaadiki belkide gidene kadar bi dah aymek yemez otobüs ebinidk inanın kızı hç görmedim bi uyandım adanadayım o yorgunlukla farketmedim bile hemen valizi alıpğ işimi koyuluyorum şimdi o hatunu bulamıyom.bulsam aaaa nele yapmamki