20 Mayıs 2013 Pazartesi

üniversiteli bilgenin kızlığını bozdum

mrb.ben kaya. 21 yaşındayım. eskişehirde yaşıyorum. anadolu üniverstesinde isletme okuyorum. eskişehirde 2+1 bi evde 4arkadaş kalıyoruz. aslen izmirliyim ama okul nedeniyle burda kalıyorum. havaların sıcaklığından dolayı üniversiteyi biraz asmaya baslamıstım. diğer arkadaşlar ünv'i bölümlerinin verdiği disiplinle asamıyorlardı. evde yanlız kaldıkça kendi bölümümden olan bilgeyi hayal edip tatmin ouyodum. 5-6 günlük devamsızlktan sonra okula gittim. sınıf mevcudu 32 kişi normalde ama gelmeyenler sayesinde 19 kişi vardı. sınıfda en samimi olduğum bilgede vardı. tenefüs aralarında muhabbet ediorduk. 5 gün nerlerdeydin diyince evdeydim yanlızlığın tadını çıkarıyorum dedim. siz 4 kişi yaşamıyormuydunuz diyince diğer arkadaşların okul saatleri bizden farklı olduğunu söyledim. zil çalmıştı son derse girdik. zamanın nasıl geçtiini anlamadan zil tekrar çaldı ve okul bitmişti. bilgeyle beraber çıkıoduk okuldan. bige 3 senedir arkadaşım daha önceleri arkadaş olarak görüyodum ama artık çekici gelmeye ve kendine bakmaya başlamıştı. neyse bilgeyle çıkınca ne yapıcagını sordum. bir cafeye gider bişeyler icerim diyince istem dısı olarak evde kimse yok nasıl olsa bize gidelim orda kahve falan içeriz dedim kabul etti hemde çok kolay. eve girdiimizde evin dagınıklıgını görünce kadınlık ic güdüsü olarak toplamama yardım etti. sonra 2 kahve alıp geldim. içerken muhabbete daldık. gözüm durmadan bilgenin fiziğine kayıyor oturdugu koltukta basenlerinden taşan kalçası beni azdırıyordu. kahvenin yanında getirdiğim suyu yudumlarken bardağı elinden düşürüp pantolonunu ıslattı. ona içerden bişeyler verebilicegimi söyledgimde olabilecegini söyledi. içeri gittim eski küçük pantolonlarımdan birini aldım.geldigimde gözlerime inanamadım. pantolonunu çıkarmıs sadece siyah dantelli vücudunu kavrayan kiloduyla kalmıstı. götü dışardan gözüktüğündende büyüktü. ben dalıp gitmişim yanıma yaklaştı ve dudaklarıma yapıstı. onun dudaklarını emerken aslında suyu dökmesinin sadece bunları hazırlamak oldunu anlamıstım. ben bunları dusunurken yataga coktan gecmiştik bile. öyle derin öpüsüyorduki beni öyle bile boşaltabilirdi. aslında bunu acemi birinin yapması olanaksızdı. poposunun büyük olmasıyla bağdaştırınca aslında ilk olmadığını anladım. benimde ilk degildi deneyimliydim. dilimle onun agzını sikiyordum. dilimi dişlerinde dolaştırıp çıkan seslerle onu tahrik ediodum. dudaklarından zor kopup penyesini ve sütyenini çıkarmıştım. göğüsleri büyük olmasada dik ve dolgun duruyorlardı. aslında sexde daha önce hiç yalaşmamıştım ama o göğüsler beni zorladı. her santimetresini yaladım. penisimi birden çıkardı ve ağzına aldı yeterli derecede yaladıktan sonra kilodunu çıkardı göt deliğine girme sorunu yasıyabileceğim aklıma gelince biraz ürktüm. arkasına geçtimde deliğinin benimkinden 2 tane alabilceğini gördüm.sikimin küçük olmasından değil. penisim gerçekten büyük ama onun deliği epey genişti. tam giriodumki yüzünü döndü sırt üstü önüme uzandı ve sulanmıs amını önüme koydu. bana götten vurma demesine gerek yoktu yaptıkları yeterince açıktı. amı azımı sulandırmıstı kafamı gömmüstüm amına dilimle daireler çizip dilimle sikiodum. onun inlemeleri benide derinden cezbetti. ve artık dayanamayıp penisimin başını amına sürmeye başladım. ve birden girdim sikimi tam anlamıyla kavrıyodu ve sımsıcaktı: yavas gidip gelmelerden sonra hızlandım o 2.ye bosalmıstı bosalmasıyla karısık kanlarda çıkıyordu onun acı çekerek bağırıp ama hala kendini bana vermesi beni daha da hızlandırdı ve çıkarıp karnına boşalıcaktım ama öle bi fışkırdıki ağzına kadar gitti. sonra toparlanıp çıktık. yürüyüslerimiz değişmişti.artık beni tatmin etmiyor götünden girmek istiyorum amaa o genişlikden zevk alamıcamı biliorum.

2 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız , ÇİFTELERE 3.OLURUM sms watsap carı

    YanıtlaSil
  2. Selamlar ben yusuf yaşım 28 yalovada yaşıyorum Sex sohbetini seven doyumsuz yurt içi yurt dışındaki ateşli bayanlarla whatsaapta sexi yaşamak isterimm 05358757515 özel aramayın sadece whatsaaptan yazın 05358757515

    YanıtlaSil