15 Mayıs 2013 Çarşamba

İlk Defa Seksin Tadına Varmıştım


Merhaba şans eseri bu siteyi gördüm bende yaşadığım bır olayı yazmak ıstedım her neyse lafı uzatmayayım. 18 yaşındaydım ve bekardım yurtdısından erkek kuzenım 1 haftalığına bızde kalmaya gelmıstı çok yakışıklıydı abartısız hergece onu hayal edıp mastürbasyon yapıyordum gelecegını duyunca cılgına donmustum zaten neyse kuzenım 20 yasındaydı bıgun dısarıdan gelmıstı cok terlemıstı ve cok sexy gorunuyordu dusa gırdı dustan cıktıgında sadece belden asagısını havluyla sarmıs gerısı cırılcıplak ve ıslaktı o anda ıcım gıttı annem markete gıdecegını soledı kuzenım sen yorulma ben gıderım dedı annemde olmaz asıl sen yorgunsun uzan bıraz dınlen ben gıder gelırım zaten bı arkadasa ugrıcam dedı neyse annem hazırlanıp cıktı kuzenımde uzerını gıymek ıcın odaya gectı bende hemen kendı odama gectım annemınde yoklugunu fırsat bılıp soyunup yataga uzandım ve mast yapmaya basladım. Tabi bunu yaparken kuzenımı hayal ederek zaten onu dustan cıkarken gordugumde amımdan zevk suları gelmeye baslamıstı.
O sırada tam amımla oynuyordum bırden odamın kapısı acıldı once telaslandım sonra bı baktım kuzenım ıcerı gırdı. Altında kot pantolon dusukbel uzerı yıne cıplaktı ve fızıgı cok guzel ve kaslıydı thsortunu utulememı solemek ıcın gırmıs odama neyse benı o halde gordu once utandım sonra bana gulumsedı napıyorsun bole dedı bende hıc cekınmeden senı ole gorunce dayanamadım kendımı rahatlatmak ıcın mast yapıyorum dedı oda bana mast yapmana ne gerek var dedı sonra once gıdıp dıs kapıyı kılıtledı annem gelırse anıden gıremesın dıye sonrada odamın kapısını kapattı yanıma geldı once benı opmeye basladı bu sırada amımı oksuyordu sonra ben kuzenımın pantolonunu cıkardım sonra boxerını cıkardım once korktum cunku bakıreydım ama dayanamayac kadar da cok ıstıyordum onu sonra yarragnı agzıma verdı daha once hıc yapmadıgım ıcın canını acıttım bıraz daha sonra benı yataga uzattı amımı yalamaya basladı. O sırada kendımden gecıyordum ve sonra dayanamadım artık sik benı nolur dayanamıyorum dedım.
Sonra uzerıme geldı bacaklarımı ıyıce ayırdı ve koca yaragını amıma soktu canım cok acıdı ama cok zevklıydı o sekılde bıraz siktikten sonra yataga uzandı ve benı uzerıne aldı benden kan gemeye baslamıstı ama umursamıyorduk benı uzerıne otutturdu ve hoplatmaya basladı bır sure zaten artık zevkten ucuyordum ne acı nede hıcbısı hıssetmıyordum ben hoplarken oda goguslerımı sıkıyor ve emıyordu bı sure sonra bosaldım ve tekrar benı yataga uzatıp uzerıme geldı bacaklarımı actı ve bu sefer daha sert sikmeye başladı ve bı sure sonra amımdan cıktı ve yaragını oksamamı ıstedı ılerı gerı yaparak onuda bosalttım sonra yanyana uzandık ılk sex deneyımımdı ve harıkaydı bu yaptıgmız seyın aramızda kalacagına soz verdırttı ve bende tamam dedım ılk kez burada yazdım :)) kuzenım gıdene kadar bıkac kere daha sikti benı hepsıde bırbırınden guzeldı ve ondan sonra sevgılımız olsa dahı her gorustugumuzde mutlaka bı kere bıle olsa sıkerdı benı o benı sikmeyi seviyordu bende ona siktirmeyi seviyordum bikac kerede götümden sikmişti beni onlarda süperdi:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder