22 Mayıs 2013 Çarşamba

Baldızımın Amı

size başımdan geçen bir anımı anlatacağım bundan 1 sene önce köye gitdim yazın harman zamanı idi tabi tarlaya harmana yardıma gitdim baldızımın adı gamze harmanı tamamlayıp eve döndük tabiki ben hemen soyunup banyoya gitdim banyonun kapısını kitlemedim evde sadece baldızımla ben vardım diğer kişiler tarlada idiler derken ben sabunlandım tabi her tarafım sabun köpüğü idi bu arada baldızım banyonun kapısısını aralamış beni seyrediyordu bundan haberim yok ben sıcağı görünce 31 çekmeye başladım 31 çekerken bir ıhlama sesi duydum başımı yıkadım birde ne görüyüm baldızımda çıplak amını okşuyordu enişte içeri gelip sırtını ovalayımı dedi bende nasıl olur şimdi ablanlar gelir dedim onlar 2 saat sonra gelecekler dedi ve banyoya girdi sırtımı sabunlarken eli yavaşca aşağılara indi ve daşaklarıma değdi burayıda sabunlayımı dedi her tarafımı sabunla dedim eline aldı benim yarağımı sabunlayıp ileri geri yapmaya başladı derken benim yarak kazık gibi oldu ve su döküp yıkadı yarağımı enişte emebilirmiyim dedi bende ne istersen yap dedim başladı sakso çekmeye bir yandanda daşaklarımı okşuyordu bende dedimki bende seni okşayım olur dedi ve parmağımı sabunlayıp göt deliğini zorladım olmaz acır dedi amıma sok parmağını dedi bende dedimki sen bakiresin olsun dedi bende bunu fırsat bilerek dedimki parmağım kısa gelir o zaman bu kobrayı sok dedi ve hemen onu küvete deoğru eydim 4 elli arkasına geçtim benim kobrayı sürtmeye başladım bir yandanda amının dudaklarını emiyordum inlemeye başladı hadi enişte ne bekliyorsun dedi sok şunu diye yalvarmaya başladı maksatım onu yalvartmaktı derken kafasını soktup inlemesi banyoda yankı yapıyordu derken önce yavaş yarısına kadar soktum ve birden hamle yapıp hepsini soktum ve kanama geldi kızlığı bozulmuştu önce bir çığılık atdı sonrada zevkten 4 köşe oldu ve şimdi onu evli olduğu halde her fırsatda sikiyorum ablaswından daha tatlı baldızım birtanecik baldızım benim onun bir kız arkadaşı var elif isminde on uda siktirecek bana benimle böyle bir fantazi düşünen bayanlar aramanızı bekliyorum

2 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız , ÇİFTELERE 3.OLURUM sms watsap carı

    YanıtlaSil
  2. Selamlar ben yusuf yaşım 28 yalovada yaşıyorum Sex sohbetini seven doyumsuz yurt içi yurt dışındaki ateşli bayanlarla whatsaapta sexi yaşamak isterimm 05358757515 özel aramayın sadece whatsaaptan yazın 05358757515

    YanıtlaSil