19 Mayıs 2013 Pazar

ilk deneyimim gotten oldu

mrb arkadaslar anlatacagım hikaye tamamen gercektır oncelilke bn 19 yabda 182 boyunda kızlar tarafından begenilen bir tipim her sey okulda ing dersinn bos olmasıyla basladı bn ve kız arkadasım tuba iki ders bos oldugu için dısarı cıkalımmı dedim oda olur dedi bnde ona benim bildigim harika sessiz bir yer var huzur dolu felan dedim oda tamam dedi her neyse dedigim yere cıktık cola felan ıcıyoruz derken ben ve tuba gozgoze geldik ve birden opusmeye basladık seni istiyorum dedim oda bnde seni istiyorum dedim ve birden ammını oksamaya basladm ve soymaya basladım iyice ammını yaladktan sonra benim 16 cmlik sikimi yalamaya basladı biraz acemi oldugu için dişlerini degdiriyordu bn birazcık agzında git gel yaptıktan sonra onden girmeye karar vermiştim bana olmaz ben bakireyim dedim pekı ozaman sende arkanı don dedım tamam dedi bende cebimdeki kremi cıkarıp hem sıkıme hem gotune surmeye basladım parmagımı gecirip cıkarıyordm yavasca ah ah dıyordu bn bır ıkı derken uc parmagı gecirdikten sonra deligi biraz gevsettim ve benim siki alıstıra alıstıra sokmaya basladım merve acı ceksede zevk aldıgı her haliyle belli oluyordu ben git gel yaptıktan sonra bir den gotune bosaldım ve benım ilk deneyimim mukemmel oldu

1 yorum:

  1. Selamlar ben yusuf yaşım 28 yalovada yaşıyorum Sex sohbetini seven doyumsuz yurt içi yurt dışındaki ateşli bayanlarla whatsaapta sexi yaşamak isterimm 05358757515 özel aramayın sadece whatsaaptan yazın 05358757515

    YanıtlaSil