19 Mayıs 2013 Pazar

Şikayet edeceğini söyledi mecbur kaldık

Merhabalar ben Emre 21 yaşındayım sevgilim selin ise 18 lise son. bugün size sevgilimle havuza gittiğimiz günü anlatacağım. Geceden çantaları hazırlayıp sabah yola çıktık. Havuza geldğimizde soyunma odalarına gittik ben şortumu selinde tangamsı bikinisini giymişti. gördüğümde direk sikim hareketlendi hemen havuza girmiştik. bacaklarını belıme sardı ve boynumu öpmeye bailadı. Suyun içinde her gecen saniye çıldırıyordum gözden uzak olmak için havuz kenarına götürdü beni. Diğer eli vucudumda dolaşıyor ve yavaş yavaş aşağılara iniyordu. şortumun içine sokup sikimi dışarı çıkardı. o sırada bende bikinisini kenara çekmiş orta parmagımı gotune sokuyodum. biz biraz fazla dikkat çekmiş olcaz ki havuzun içinde olan 30 lu yaşlarda bir adam yanımıza gerip azarlamaya başladı ve şikayet edeceğini söyledi. Ne yapsak da vaz geçiremedik. En son çare sende bize katıl dedim. Selin şaşkındı. yapcak bişeyimiz yok dedim. selin belime bacaklarını sarmış halde sikimle oynarken adını bilmediğimiz adamda selinin arkasına geçti. Selin adeta tost oluyordu arada. adam bas parmagını selinin gçtune sokmaya başlamıştı ve selin inlemeye başladı. hemen çıkıp soyunma kabınlerınden en uzaktakine girdik. selin eğilmişti ve ikimizin sikini eline almış sırayla vakumluyordu. adam bana bakıp gerçekten işini iyi biliyor küçük kaltak dedi. siklerimiz iyice sertleşince adam selini domaltıp bir hamlede amına girdi o sırada bende selinin agzına veryrdum selın çok zorlanıyordu ama ıkımızınde hoşuna gidiyordu. daha sonra yatıp selini kucagıma aldım ve adamda aynı anda gotunu zorluyordu selın kendini sıkmaktan kıp kırmızı oldu ama aldı içine. kocaman harika kalcası dahada buyumustu. bi yandan dilimi yutuyordu bır yandan da sikimizi alıyordu içine. ilk kez onu oyle goruyordum. daha sonra adam selini kaldırıpkucagına aldı ve duvara yasladı okadar sert sikiyordukı. işi ben devraldım bir postada ben boşaldım içine. selin kan ter içinde kalmıştı. tekrar domaltıp ben içine girerken adamda agzına kökluyordu bır yandan kocaman goguslerını sıkıp. 3muzde deli gibi azmıştık eğilip selinin amını emmeye başladım agzma boşaldı ve sikimi tekrar hemen içine sokup son damlama kadar boşaldım. adamda agızına. hepsini yuttu yaklaşık 45 dk sonra çıktık ve hemen havuza atladık kimsede kulaç atacak derman kalmamıştı. İlginç bir havuz günü olmuştu ama 3muzde zevkten gebermiştik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder