19 Mayıs 2013 Pazar

Kıza Masaj Sonra SEXXXXX

Bir gün halam,gil köye gitmişti halam kızına bakmam için beni eve çagırdı bende gittim halamın kızı 19yaşında sarışın sütyen giymeyi sevmeyen birisi idi. o da benim gelmeme sevinmişti hiç tedirgin degil di neyse halam,gil gitti koca evde ikimiz kaldık. ben masaj yolluyla onu okşuyordum ama bir türlü açılamıyordum. bacaklarının agrıdıgını . masaj yapmamı söyledi bende o mükemmel bacakları okşuyordumbiraz yukarılara çıktıkça inliyordu. dayanamadım dudaklarına yapıştım hiç ses çıkarmıyordu. hadi.banyo ya gidelim dedi bende olur dedim. 16,lık ayakta idi. onu açtım yalıyordu bu duygu çok güzeldi malı iyice emmiyordu dayanamadım boşaldım agzına yalıyordu suyu açtı ikimiz de duşta idik onu domalttım agzını . götüne dayadım fakat delik dardı sabun ile soktum bagıryordu biraz gittim geldim o çıglıklar atıyordu hadi gir hadi gir diyordu içim cok sıcak olmuştu .boşaldım götüne banyodan çıktık uyuyacaktık yatakta benimle daha işi bitmemiştionu yataga yatırdım gögüslerini yalıyordım ben yaladıkça ondan ah diye ses geliyor du biraz yaladıktan sonra amını . okşamaya başladım o battaniyeyi sıkarken ben dilimi amına soktum onu okşarcasını yalıyordum. kapı çaldı orada bitti

1 yorum:

  1. Selamlar ben yusuf yaşım 28 yalovada yaşıyorum Sex sohbetini seven doyumsuz yurt içi yurt dışındaki ateşli bayanlarla whatsaapta sexi yaşamak isterimm 05358757515 özel aramayın sadece whatsaaptan yazın 05358757515

    YanıtlaSil