19 Mayıs 2013 Pazar

Karne bahane

Olayi en bastan anlatayim. 2sene once lise 1in ilk gunu irem diye bir kizla tanistim ayni siniftaydik. Yasi 15di benim 16. Ben asik olmustum o ama hep tipi bozuk cocuklarla beraber oluyordu. Ama hep beraber yanyana geziyorduk. Ayni otobuse biniyorduk okul cikislarinda ben ona o bana geliyordu annelerimiz tanismisti birbirimize o duumdaydik. Annesi yurt disina bi gun seyahata cikti okulu ektik votkalari aldik evine gittik. Amacim onu patlatip kendime baglayip mutlu bir hayat gecirmekti. O gun onu sarhos ettim ama elimi bile surmedim onu yatirdim ilerdkleki koltuga ben yattim aksama kadar ayilmasini bekledim. Bana artik cok guvenmisti kendiside dedi baska bir erkek olsaydi bambaska seyler olurdu diye. Gun gelmisti karne almaya 3tane 1im vardi babam azima sicicakti. iremin de 3 tane biri vardi o bitmisti zaten . ireme dedim ben para ayarladim evden kacicam sende ayarla tamam dedi. arkadasin ev dublexti 2. kati kapatmislardi kullanmiyorlardi. ona orayi teklif ettim kabul etti. sonrasinda sakaryadaki yazliga gecicektik. karneyi aldik aksam 8 gibi eve gittik. sadece 1 oda da kaliorifer yaniyordu. 2. kattada bir cift kisilik yatak 2yastik 2 yorgan vardi. ireme dedim yatakta yat ben yerde yatarim. o da ne kadar kabullenmesede oyle yapti. gece irem uyandirdi gel yanimda yat diye bende bosver dedim. bana vurdu hasta olcaksin gel diye. yatagina yattim. yuzlerimizi birbirimize donduk hep sakalasiyorduk hemde birbirimizin gozlerinin icine bakiyoduk. Hadi yatalim dedi. Yanagindan optum o da boynuma operek girdi sonra yiyismeye basladik. Enes tamam ileri gitme dedikce ben soymaya basladim o da bi yandan elliyordu. ustunde bir sutyen kaldi deliler gibi sevisiyorduk ama en son cikardim sikimi basladi yalamaya sertlesince amina surttum zevdek olucektik ikimizinde ilk deneyimi. Tam giricekken aciyo girme diyodu ben sokuyorum cekiyordum. Bir anda girdim sikimde bir isinma vardi 69daydik o ara opustuk hic sikimi cikarmadim. Cikardigimda donumla kanlari sildim. Sonra sabaha kadar sevie sevise sikistik.

1 yorum:

  1. Selamlar ben yusuf yaşım 28 yalovada yaşıyorum Sex sohbetini seven doyumsuz yurt içi yurt dışındaki ateşli bayanlarla whatsaapta sexi yaşamak isterimm 05358757515 özel aramayın sadece whatsaaptan yazın 05358757515

    YanıtlaSil