30 Mayıs 2013 Perşembe

HOCAMA VERDİM

Selam ben tugce 18 yasindayim lise son sinif ögrncsiyim, size bsimdan gecen ilk dneymimi anlatmak istyrum... Ben edbyat hocmz olan 40 yasnda br adama asktm fna ilgi duyuyordm onu ck arzlyrdum... Oda bze ögrenclerne cok yakindi her brmzle tek tek ilglnrdi. Ewne özel drs almaya sk sk gdrdm . Yne drs almaya gdcgm zman, aklima onunla yatmayi koydum. Gzel mini bir etek dekolte br blz gyp gzelce hazrlandm makyajmda bttkten snra kusurSuzdum. Eve gttgmde kapyi acti hrzmanki gbi mths karizmaydi. Iceri gctk ders clsmaya bsladk ama ben artk azmstm kafama bugn olck dye yazdm mtfag su almaya dye kalktm we takilp kucgna dsms gbi yaptm o an sikinin nekadar byk oldugnu hssttm. Cok sasirmsti . Ben tam osirada dudakLarna yapistm bir süre harektsz kaldktan snra beni itti naptgmi sordu oNu cok istyp arzladgmi anlattm dayanamyrdm artk uzn br ugrastan snra ikna edbldm zten karisndan ayri oldugu icn am hasRetindn yaniyrdu . Tekrar kucgna otrdm öpüsmye bsladk. Yatak odasina gectk, onu yatrip üzrne cktm öpüsüp emiserk sydm onu o ise cktan azmsti sikini aldm elme oksadm agzma aldm byk br istahla emmye bsladim emdkce byüyrdu inlemelri ykseldi agzmi skyrdu adeta... Snra beni yatrdi üzrmi soydktan snra memelerme gmüldü emdi isirdi ck azmstm daha snra amimi emmye bsladi dilini btn kadnlgmda ustca gzdryrdu ck azmstim artik ammda olmasni istyrdum sik beni erkegm ddm amimdan kalkp bcklarmi actrdi bcak arama gecp skni amimda gezdrdi snra ucuyla grmye bsladi cnim inanlmaz yanyrdu ama ck istyrdum. Snunda tamami icerdydi bgra cgra almstm icime, we aci ksa sürde zewke dnstü. Kzlgm gtmsti artk onun kadinydm Icmde ck hzli gdp gelyrdu sanki brdn genclesmsti. Bgrarak skstk br süre bsalmak yrlmak blmyrdu yllardr sikemdgi amin hasretni gdriyrdu .. Uzn br süre byle dwam ettkten snra dusa grip temzlndk we ewme gldm hala ilskmz dwam edyr ama ben oNa asik dglm br anlik zewkn kurbni oldm we smdi onunla evlnmk zrndaym oysa bna ck asik oldu...

1 yorum:

  1. Selamlar ben yusuf yaşım 28 yalovada yaşıyorum Sex sohbetini seven doyumsuz yurt içi yurt dışındaki ateşli bayanlarla whatsaapta sexi yaşamak isterimm 05358757515 özel aramayın sadece whatsaaptan yazın 05358757515

    YanıtlaSil