15 Mayıs 2013 Çarşamba

otobus şöforü ile otobuste sikiştim

ben Ecem. 18 yaşındayım lise son sınıfa gidiyorum. Bu olay geçen sene oldu. Ben sekse çok düşkünümdür. Orta okulda erkeklerle çıkmaya başladım. Lise 1de eski erkek arkadaşım kızlığımı almıştı. Sonrasında bir sürü erkek arkadaşım olmuştu onlarla da bayağı seviştim. Yani sexin tadına varmış bırakamaz olmuştum. Geçen sene bahar aylarıydı. Son erkek arkadaşımdan ayrılalı 1 ay olmuştu. 1 ay benim için sex olmadan işkence gibi geçmişti. Havaların da ısınmasıyla azgınlığım artmıştı kudurmuştum. Kısa etek giyer altıma da külot giymezdim. Okula servisle gidip gelirdim. Servis şoförü Ahmet abi birgün külot giymediğimi görmüş. Birkaç gün sonra servise önden binmiştim o zaman söylemişti bana. Külot giymediğini biliyorum orospu o kadar mı yanıyorsun dedi. Ben de ne diyeceğimi şaşırdım utanmıştım. Ahmet abiden böyle bir söz beklemiyordum. Benden neredeyse 10 yaş büyüktü. İstersen ateşini söndürebilirim dedi. Ben de canıma minnet zaten yanıyorum kabul ettim. Yarrak yarraktır. Ha liseli erkeğin yarrağı ha ahmet abinin. Okula varana kadar çaktırmadan bacaklarımı okşadı. Okula varınca herkes indi, sen dur dedi ben de durdum. Öğrenciler uzaklaşınca otobüsü çalıştırıp ordan uzaklaştı. Seni rahat sikebileceğim bir yere götürüyorum dedi. Ben de tamam dedim. Yolda amımı okşadı parmakladı çok azmıştım. Dağlık bir yere getirdi beni kimsecikler yoktu. Otobüsün kapılarını kitledi ve perdelerini çekti. Sonra arkaya götürdü beni ve arka koltukta beni yemeye başladı. Dudaklarımı emdi. Gömleğimi hızla çıkardı düğmeleri kopacaktı nerdeyse. Eteğimi de indirdi ve amımı yaladı. Kaç yarrak yedin ha şimdiye kadar dedi ben de bilmiyorum valla saymadım dedim. Orospu seni bir güzel sikeyim de yarrağımın tadını hiç unutma dedi. Ben de tamam sik dedim. Memelerimi götümü amımı her yerimi yaladı yuttu. Sonra pantolonunu indirdi ve sikini dışarı çıkardı. Bugüne kadar yediğim en büyük yarrak olacaktı. Şimdiye kadar hep liselilerle sikişmiştim. Ahmet abi başımdan tuttu ve sikini ağzıma verdi. Başımı kendine çekerek köküne kadar sokuyordu. Boğulacak gibi oldum. Bu şekilde nerdeyse 10 dk ağzımı sikti. Sonra koltuğa yatırarak bacaklarımı kaldırdı ve amıma geçirdi. Ohhhh dedim harikasın ahmet abi dedim. Tam zamanında ateşimi söndürmeye yetiştin dedim. Dakikalarca amımı sikti. Sonra ağzıma boşaldı bir kısmını yuttum. Doymadım ben dedi ve sikini ağzıma verdi yine sakso çektirdi. Yarrağının ağzımda tekrar büyüdüğünü hissettim. Dimdik olmuştu. Sonra beni ters çevirdi ve götüne yarrak girdi mi hiç dedi. Bir defa yemiştim arkadan dedim ama çok acımıştı dedim. Bir de ben sikeyim de iyice açılsın artık hep yersin dedi. Parmaklarını götüme sokmaya başladı. Sonra yarrağını hizaladı ve zorlaya zorlaya götüme girdi. Canım yandı, koca yarrağı götümün içine girip çıkıyordu. Dayanamadım sonra ahmet abi amım yanıyor onu siksene dedim.Vay orospu dedi amına boşalıyım da gör dedi. Sikini götümden çıkardı ve amıma soktu. Çok güzel sikiyordu ahmet abi. 2 defa boşalmıştım kendime gelmiştim oh be. Ahmet abi içime boşalma hap almak zorunda kalırım dedim tamam orospu dedi. Öncesinde bir defa boşaldığı için bu seferkinde bayağı geç boşaldı. Doya doya amımı siktirdim. Boşalacağı vakit inleye inleye götümün üstüne boşalttı spermlerini. Sonra üstümüzü giyindik ve beni okula bıraktı. O olaydan sonra liseden bir erkekle çıkmaya başladım. Bir gün sevgilime bir gün de ahmet abime siktirdim kendimi.

2 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız , ÇİFTELERE 3.OLURUM sms watsap carı

    YanıtlaSil
  2. Selamlar ben yusuf yaşım 28 yalovada yaşıyorum Sex sohbetini seven doyumsuz yurt içi yurt dışındaki ateşli bayanlarla whatsaapta sexi yaşamak isterimm 05358757515 özel aramayın sadece whatsaaptan yazın 05358757515

    YanıtlaSil