15 Mayıs 2013 Çarşamba

ilk defa

Internet te tanışdığım bir adamla ilk defa buluşcaktık o gece adam 45 yaşındaydı ben yolun kenarında onu beklerken yanıma bir    araba durdu bu tarif ettiği arabaydı hemen bindim ve bir otele gittik iki kişilik bi oda istedik odaya girdik

içeride bir tv vardı biraz seyrettik ve muhabbet ettik daha sonra .    ben wc gittim kapıyı bilerek açık bırakıp parmağımı götüme sokup çıkarmaya başladım ama beni görmedi bi an önce başlamak istiyordum

içeri girdim ve yanına oturdum elimi pantolonunun üzerinden sikine attım kocaman bi yarrak vardı avcumun içinde fermarını açtım ve yarrağını ağzıma aldım


bi güzel emdim yarrak iyice sertleşmişti ve önüne .    domaldım oda benim mis gibi kokan deliğimi bi güzel yaladı ve birden geçirdi ikimizde çığlık çığlığa sikiştik ilk önce o boşaldı sonra da o beni boşalttı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder