1 Mart 2015 Pazar

Sinemada Sikişmeye Başladık

Merhaba gençler adım haktan. 22 yaşındayım. İstanbul’da ikametgah ediyorum. Kız arkadaşımın adı ise öznur ve 19 yaşında iri göğüslü koca kalçaları olan hatundur. Özel bir üniversitede öğrenim görüyoruz. Beni çok tahrik ediyordu. Birbirimize ilk başlarda açılamıyorduk. Bir gün eve giderken sinema manşetlerinde yeni bir film olduğunu görünce filmi izlemeye gittik. Ben biletleri almıştım. Salonda yerimize oturduk, filmin başlamasına daha 10 dakika vardı. Öznur’un üzerinde ise mini etek vardı gözlerim bacaklarındaydı. Karanlık olduğundan o bile bacaklarına baktığımın farında değildi. Fırsattan istifade ederek film bşladıktan yarım saat sonra uyku bastırı ya ben uyurum şimdi sen izle dedi, bende tamam dedim. Hem filme hemde bacaklarına bakıyordum. Ellerimi bacaklarının üzerinde gezdirmek istiyordum. Cesaretimi toplayarak elimi yavaşça bacaklarına doğru götürmüştüm ve ellemeye başladım. İlk başta ses çıkmadı, devam etmeye başladığımda ne yapıyorsun dedi. Ses çıkarmadan ellemeye devam ettim ve sesi çıkmadı onunda hoşuna gitmeye başlamıştı ki gitmese elletmezdi. Yavaşça kilodunun arasına kadar dokundum. Ellerken kendinden geçmişti ve ellememi istiyordu. Ben buna burda yapmayalım bize gidelim en iyisi dedim ve kabul etti. O anda çok şaşırmıştım ve filmin bitmesini beklemeden kalktık bize gittik. Eve girdiğimizde kucağıma atladı ve öpüşmeye başladık. Beni odana götür diyordu. Odaya girdiğimizde yatağa uzanmıştık ve dudaklarına yapıştım. Sokmaya başladım öznur kendinden geçiyordu ve cıldırıyordu ki yala beni dedi. Göğüslerini ve vajinasını yalamadığım yer kalmamıştı. Öznur dayanamıyorum diyince çıkarttım yarrağı ağzına verdim ve yalatmaya başladım. Yeter bu kadar hadi sikişelim dedim. Yatakta domalttım ve bir anda içine soktum yavaş yapma dedi. Tamam hayatım dedim sokup çıkartmaya başladım. Bana sürekli hızlı ol diyip inliyordu. İnleterek siktim.

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil