1 Mart 2015 Pazar

Sevgilim Amımı Dağıttı

Bir gün erkek arkadaşımla buluşmaya karar verdik.Gezdik , dolaştık.Sonra evime çağırdım.Biraz televizyon izledikten sonra bi kanalı açtım.Kanalda Ara Beni Boya Beni gibi şeyler diyolardı.Sex hattıydı. Erkek arkımın sikinin kalktıtığı çok belliydi.Benimde üstüme mini etek ve badi vardı.Dedim yanıma gel.Yanıma geldi oturdu.Birden elimi sikine attım.Ben diyim 30 siz diyin 40 cmlik bir yarraktı.Fermuarını açtım.Yavaçya yalamaya başladım.Zevkten kuduruyodu.Meme uçlarım dimdik olmuştu.Çok tahrik olmuştum. Sonra beni yatırdı.Fermuarımı açtı ve süt kadar temiz amımı yalamaya başladı.İn in inliyodum.Çok güzeldi ama çok acıyordu.Sonra amımı açtı ilk önce kolunu sonra kafasını sokmaya çalıştı.Bir çabadan sonra başardı. O güzel kafası amıma girmiş bense zevkten oluyorum.Kimse tutamazdı artık beni.Hadi erkekim becer beni dedim.Siz diyin 30 ben diyim 40 cmlik yarragıyla beni bi güzel becerdi.Yüzüme attırdı.Yaladım yuttum bütün döller.Artık hergece yapıyoruz.Tavsiye ederim ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder