1 Mart 2015 Pazar

Kardeşimin Sevgilisi

Ben onbes yasinda siyah sacli kisa boylu cevremdeki erkekler tarafindan begenilen biriyim benim selin adinda cok yakin bi aekadasim var birbirimizi 7senedir biliriz yani selinin sevgilileri hep salak saf olurlardi bende hoc ilgilenmezdim bile ama selin ahmet adinda bi cocukla cikmaya basladiginda fikrim cok degisti aslinda baslarda hic umrumda degildi bigun selinle bulusmuslar bu selini dudagindan optigu icin selin kusmustu buna bende mesaj attim neoluyo falan diye cocuk anlatti bana sadece optum cok buyutuyo normal bisey diye bende cocugu cok begeniyordum ve sutekli konusuyorduk ahmete ben daha once neler yaptim o zaman ben orospuyum dedim ahmetle mevzu acildi konusmaya basladik onceki deneyimlerden falan benim cok hosuma gitmisti aslinda sonra ertesi gun selinle bulusucaklarini ogreninxe bende gitmek istedim kar yagiyodu ahmet beni evden aldi yollar buzlu diye surekli kayiyor gibi yapip ahmete tutunuyordum sonra selini aldik parkta oturuyoduk tam biz ahmetle sigara yakacakken selini babasi aradi ve ben gidiyorum siz takilirsiniz biraz dedi bizde tamam dedik sonra parkin arkasinda cukur biyer var usumemek icin oraya girdik ama ben hala isuyorum deyince ahmet belime sarildi sonra bende yuzune duman ufleyince dudaklarima yapismistibartik karsi koyamaiyordum montlarimizi cikarip resmen bi butun olmus sevisiyorduk sonra ahmet gozlerime bakti ve acilis yapildimi dedi hayir dedim yapalim mmi dedi o kadar zevke gelmistimki kabul ettim sonra beni kucaklayip duvara yasladi icime girmeye basladi en soninda dudaklarimi isirarak icime patladi ikimizde cok mutluyduk ama bakireligim gittigi icon uzulmustum acikcasi ama pisman degilim bu arada bu olay 3 gun once oldu suan hamile olabilirim :))

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil