1 Mart 2015 Pazar

İlk Deneyimim Busemle

Size ilk sex sevgilimle yaşadıklarımı anlatmak ve satırlara dökmek istiyorum. Ben 19 yaşinda esmer 1.75 boyunca hafif sevimli Beşiktaşlı bir erkeğim. Sevgilim busemle çıkmaya başlayalı yaklaşık olarak 13 ay olmuştu.Buse hayatındaki ilk erkeği yaşıyordu. Bense ondan önce birçok kizla cikmis fakat hic sex hayatim olmamisti. Buseyede ilk günden 13 boyunca hiçbir zaman o gözle bakmamıştım. Okulda dershaneye gidiş gelişlerde hep birlikte olurduk. Busede benimle yaşit esmer benden 7 8 cm kısa tatlı ve şeker bir kızdır. Münübuslerde okul köşelerinde hiç yanlız kalamıyorduk. Ve hayatımda bir ilki gercekleştirip buseyi eve davet ettim. Busede şaşırmış bir sekilde hemen kabul etti çünkü oda benim kadar istiyordu tek basimiza yanliz kalmayi. O gün o dakika gelmisti. Buse eve geldi ve benim odama gectik. Koltukda oturduk hosgeldin vs. Biraz sohbet ettikden hosbes ettikden sonra dudagina bi öpücük kondurdum. O opucugun devami uzun soluklu bir sevisme oldu. Bir an nefes alamicam diye cok korkmustum. Dudaklarinda bitiyordum resmen. 1 saat yaklasik sevistik. Sonra buse eve gitti. Aksam yaptiklarimizi deli gibi sevismelerimizi konusuyorduk. Sonra ortam biraz daha sicaklasti ve ilerledi. Bidahakine yataga gecelim daha rahat olur felan dedim. Busede kabul etti ve onumuzde ki haftasonu yine birlikte olduk. Buse geldi ilk sevismeyi ayni tuttuk ama bukez biraz kisa sürdü yatakda sevismeye basladık. Bebegimle deliler gibi sariliyor ve sevisiyorduk. Bi okadarda yorulmustuk. Biraz uzandik. Dinlenirken el ele tutusuyorduk bi yandan hafiften sariliyorduk. Bi an buse elimi birakıp asagi elini goturdu. Sarilirken hissettim fazlasiyla dedi distan hafifce oksamaya baslamisti ve ben ilk gozlerimi kapatmis ilk defa yasadigim birsey icin zevkten dort kose olmustum. Cok tahrik olmus zevk suyum coktan gelmisti bile. Elini iceri attiginda biraz baxer dan zorlaninca itiyomuscasina cekti bende direk pijamayla birlikte cikardin ve biraz oksadi. Bende bian gaza gelip ellerimi gogusune attim. Ve gorundugunden buyuk oldugunu gorunce fazlasiyla sasirdim. Avucumdan buyuk geliyordu. Iki elimle oksamaya basladim. Ve birden bi elimle gogusunu oksarken diger elimle pantolonunun ustunden amini oksuyordum ve oda cok tahrik oluyordu. Tsihrtunu ve sudyenini cikardik goguslerini emmeye basladim. Ve cok kotu cildiriyordu. Bende oyleydim. Bosalmam gerekiyordu. Onden yapamayacagimizi 2 mizde biliyorduk. Arkadan diye dile getirdigimde dudagima bi opucuk kondurup tamam dedi. Ve direk denemeye basladik. Okadar dapdarki.. hayatinda ilk sevgilisi olan kiz. Ve 13 aylik sevgilim . Acitmaya kiyamadim istemiyosan aciyosa yapmayalim gibisinden dedim. Ama yapmakta istiyordum. Yok hayir yapalim dedi. Bende tek seferde hepsini sokmaya calisip yavas yavas ortami hazirliyordum. 3 5 dakika git gel yaptikdan sonra cikartik direk gobek deligi kismina bosalip uzerine uzandim. 2 mizin gobek eliginin arasindaki dollerle uzun bi sure sevisip bitirdik. Yaklasik 3 4 aydir ayni sekilde devam ediyoruz. Devamiyla gelicem arkadaslar iyi hikayeler.

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil