1 Mart 2015 Pazar

Evde Tek Olduğunu Görünce

Selamlar ben Murat, birgün arkadaşlarla evde takılmaya karar verdik beş kişiydik, üçü hatundu. Alkolleri hazırladım ve içlerine özellikle biraz azdırıcı koydum, Gülcan adında bir kız da gelecekti ve onu günlerdir sikmek istiyordum bu fırsatı kesinlikle kaçıramazdım. Gülcan içmeye başladı ve etkilendiği çok rahat bir şekilde belli oluyordu, arkadaşıma siz geçin odaya dedim ve iki kızla o odasına geçti. Ardından Gülcan’la tek kalınca ona yaklaşmaya başladım, bir elim belindeydi ve onu kendime çekiyordum, birden boynundan öpmeye başladım ve kız iniltilerini iyice hissetiriyordu. Gülcan’ı sonra soymaya başladım, kısa süre içerisinde tamamen çıplak kalmıştı ve pürüzsüz amcığına dilimi gezdirmeye onu daha da tahrik etmeye başladım, Gülcan artık beni sik diye yalvaracak noktaya gelmişti, arkama yaslandım ve sikimi çıkarttım kız alev gibiydi! Taş gibi kalçaları ve dik göğüsleri vardı, arkama yaslanınca sikimi ağzına aldı ve ilk postamı Gülcan’ın ağzında attım. Ağzına sıcacık boşalınca kız iyice çıldırdı ve amını parmaklamamı istedi, kucağıma aldığım hatunu sikimde zıplatmaya başladım ve o hopladıkça daha tempolu giriyor, dibine kadar giriyordum. Yarım saate yakın ateşli bir şekilde sikişmeye devam ettik. Gülcan gerçekten sikişmesini çok iyi biliyordu, mutlu edemeyeceği erkek yok gibiydi. İkinci postamda ise amına boşaldım, korunmamı istiyordu ama prezervatifsiz girmiştim.. Umarım bir problem çıkmaz, başımın belaya girmesini istemiyorum!

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil