1 Mart 2015 Pazar

Arkadaşımı Deliler Gibi Siktim

Selamlar 20 yaşındayım arkadaşım nazlı diye bir arkadaşı bulunuyordu her gün bizde çalışıyordu. Bir gün yine nazlı ders çalışmaya geldi ama ablam evde yoktu beklerken duş almak istedi ve duşa girdi ben de sabırsızlıkla ablamın odasında çıksın diye bekliyordum ve üstünde tek bir havluyla çıktı bende ona nazlı her şeyinle benim olmanı istiyorum dedim ilk önce karsı geldi ben yaklaşıp havluyu çıkarttım ondan sonra onu yatağa itip öpmeye basladım bir yandan da amini parmaklıyordum birden oda beni öpmeye basladı 5 dakika sevişip ben hemen üstümü soyundum ve aletimi eline verdim ondan sonra eğilip yalamanı söyledim hemen kabul etti bakire olup olmadığını sordum bakireyim dedi ben onu kırmayı kafaya koymuştum ağzına boşaldım ve basladım amini yalamaya artık sabredemiyordu oda ben hemen yatağa uzanıp onu kucağıma oturttum basladı zıplamaya 2 mizde zevk çığlıkları atıyorduk götüne boşaldım ve o an gelmişti artık kızlığı benim olacak ti onu bir güzel domaltarak yarağımı amına sürtmeye başladım artık dayanamıyordu artık sabrım kalmadı dedi bende hemen kökleyip dibine kadar soktum aletimi birden bir bağırdı bütün ev inledi ama en sonunda o tazecik ama sahip olmuştum artık nazlı her şeyiyle benimdi o günden bu yana 8 defa daha siktim.

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil