1 Mart 2015 Pazar

Banyoda Hem Ammındam Hem Götünden Siktim

Merhabalar bu hikayem tamamen gerçektir,yaşanmış olaydır.Öncelikle kendimden bahsedeyim.17 yaşında 1.80 boylarında 68 kiloyum futbolla uğraştığım için fizim çok iyidir.Nese konumuza geçelim.Bu arada ben Adanada yaşıyorum.Bu olay 3 hafta önce gerçekleşti.Birgün okuldan dönerken(lise3)apartmanin girişinde bizim karşı dairede oturan yasemin ablayı gördüm.Yasemin abla 25-30 yaşlarında bekar,iri göğüslü,iri kalçalıafet bir kadın.Nese apartmanın kapısını açtım.Oda alışweriş yapmış ellerinde poşetler bende yardım edim dedim oda iyi olur dedi. 8.kata çıktık.Poşetleri ewine bıraktım.Teşekkür etti.Bana açmısın diye sordu bende ne yalan söyleyim açım walla dedim.Oda bekle banyoya girip çıkim hemen hazırlarım dedi.Bu banyoya girdi bende zaten bunu düşünerek antremandan sonra hep 31 çekerdim.Bu banyoya girdi benim aklıma piçlik geldi sizin bu benim hikayemi okuduğunuz gibi hikayeler geldi.Bende gidip anahtar deliģinden bunu izlemeye başladım.Üzerinde sadece kırmızı südyeniyle altında siyah dantelli kilodu kalmıştı onlarida çıkarıp suyu açmaya başladı.Bende açmışım benim 18’liği çekiyorum.Sonra tüm cesaretimi toplayıp fırsat bu fırsat diyip içri yawaşca girdim.Yüzü sabunlu olduğu için beni göremiyordu ve bende tam karşısında sikim açık ona bakıyorum onun yüzünü yikamsini bekledim ama ne heyecandı anlatilmaz yaşanır.Sonra suyu döktü karşısında ben we benim 18’lik kral bana baktı güldú ve hemen yalamaya başladı benim kral onun sıcacık ağzının içinde dans ediyor o an dünyanın en mutlu kişisiydim.Bende onun mükemmel gögusleriyle oynayip sıkıyordum.ve sıra sende dedi bende ammiñı yalamaya başladık 5 dakikaya kadar yaladım.Artık dayanamıyordu sik beni erkeği diyordu ve ammını üzerinde sikimi gezdirip dahada zewklendirdim ve sikmeye başladım ammı alew gibiydi.Siktim tam boşalacakken geliyorum dedim çıkar ağzima boşql dedi bende agzina bosaldim tüm menilerimi yutturdum.Bu arada biz hala banyodayız.Manyak bir fantezi banyo herkese tawskye ederim.ve onun kara incisine gözümü dikmiştim.O hayır yok olmaz dedi hiç yapmadık dedi bende daha iyi yha ilk ben yaparım dedim naz yaptı ama zorda olsa ikna ettim.2-3 kere zorladım olmadı ondan sonra yatak odasının ç3kmecesinde krem war dedi koşarak gidip alıp geldim ve önce onun kara incisine sonrada benim 18’lik kralasürdüm ve denedim başı girmişti.Ama Yasemin acıyor çikar şunudiyordu ama bende rahatla diyordum götünü öyle bir sıkıyordu ki sikimi oynatamiyodum.Sonrq boynundan falan öperken bu rahatladı ve birden bi kökledim öyle bir çığlık attı ki sağir oldum zanneddim bide banyoda olduģumuz için ses yankı yapıyor. Nese 5 dakika sonra çığlıklar yerini zewk seslerine bırakmış daha hızlı aşkım daha hızlı demeye başlamıştı. Ve ben geliyorum dedim oda boşal erkeğim götüme feda olsun sana dedi ve boşaldım. O gün toplam 4-5 kere siktim. Ondan sonra toparlandık ve ben bizim daireye geçip direk uyudum yorgunluktan. Yarın okula ve antremana gidemedim yorgunluktan ve halen sikişiyoruz daha dün siktim aman bunu yazdığımı görmesin. Benden tawsiye cesur olun çünkü en az sizin kadar onlarda istiyor. Bir dahaki sefere ingilizce öğretmenim ayçayi nasıl siktiğimi anlatacam iyi boşalmalar.

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil