1 Mart 2015 Pazar

Amıyla Götünü Bir Ettim

kşam mesai çıkışı bayan arkadaşım aradı ve bana bir sürprizi olduğunu söyledi bende evi arayıp “işlerim uzadı biraz geçikirim” dedim ve ikinci adrese gittim akşam gün batmak üzereydi hava soğukluğu hala kışı hatırlatıyordu.büyük bir sitede oturan (adı leman olsun) arkadaşımın kapısını çaldım önce kapı gözünden bir haretin ardından kapı açıldı…Aman allahım omuzlara inen saçlar çok hafif bir makyaj derin göğüs dekolteli uzun (maksi boy) beyaz bir sabahlıkla (bir önceki birlikteliğimizde böyle bir kıyafet almasını ben istemiştim ve oda sürpriz yapmıştı) karşımda bir ilahe duruyordu içeri girdim kapıyı kapatıp küçücük bir hoşgeldin busesi ardından salona geçtik kanepede önce karşılıklı oturup hazırlamış . olduğu beyliys kokteylinden birer yudum aldık yanıma gelmek için kalktığında yine karşımda olabildiğince rahat oturmasını istedim sabahlığın altına hiç bir şey giymemişti vücudunun bütün hatları belliydi sabahlık üzerinden kayıp düşmek için bahane arıyordu bacak bacak üzerine attığında bacaklarının muhteşemliği rönesans heykeltraşlarını imrendirecek güzellikteydi bir müdet sohbet ettikten sonra bardakları kaldırmak için yerinden kaltı ve mutfağa yöneldi yürürken arkasından baktığımda kalçaları sabahlığın içinde tahtaravalli gibi mükemmel bir ritimde oynuyordu (benim kalçalarına olan hassasiyetimi bildiğinden birazda özellikle yapıyordu) mutfaktan bir çikolata alarak geldi yanıma oturdu ve bir kedi gibi sokuldu çikolatayı bitiriceye kadar bir birimezin dudaklarını ve ağzının içini yaladık ben yavaşça . kulaklarını boynunu öperek göğüslerine indim inanılmaz bir güzellik kalp atışlarını göğüslerinin ucunda hissediyordum teni mis gibi kokuyordu göbeğindeki öpücüklerden sonra misler gibi kokan o muhteşem pınardaydım ter temiz ve pırıl pırıl dilimi her dokundurduğumda irkilip titriyordu orgazm olduğunu hissettim ve hiç ara vermeden devam ettim kanepeden yere inmek için döndüğümüzde beni kanepeye oturur pozisyona getirip gömleğimin düğmelerini tek tek ve özenle açtı pantolonumu çözdü kilotumu indirdiğinde esaretten kurtulan aletim deli bir at gibi kafasını yukarıya doğru salladı bu arada aynı güzellikte eğilip küçük öpücükler ve dil darbeleriyle beni zevklerin doruğuna taşıdı göbeğimi boynumu yaladıktan sonra fısıltı halinde “69 yapalım” dedi . yere inip peluş halının üzerinde o muhteşem pozisyonda dilimi olabildiğince içine soktum muhteşem bir sulanma olmuştu ve ben artık kendimi tutmakta zorlanıyordum oda bunu fark etmişti kaltık ikimizde oturur pozisyorda iken bacaklarını kucağıma alıp suları akmakta olan o muhteşem pınarın sıcaklığına benim aleti soktum….Muhteşem birlikteliğin ardından yorgun bir şekilde eve geldim ve sabah evden çıkmadan aynı muhteşemliği birde evde yaşadım.

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil