1 Mart 2015 Pazar

Çok Yakın Arkadaşımın Abisi

Çok yakın bir arkadaşım var ismi Hale onun da bir abisi vardı, Hale benimle yaşıt abisi ise bizde 4 yaş büyük ve çok yakışıklı çok çekici biriydi, bende az değildim kısacık etek giyer herkesi kış kırtırdım ama vermezdim. Şu zamana dek bir düzine erkek arkadaşım oldu ama hiç birisiyle fazla ileri gitmedim en fazla göt deliğimi yalatmıştım ama hala kızdım. Ama Halenin abisiyle öyle bir fırsatı elime geçirirsem kızlığımı bozdurup yalattığım deliğimide ona verebilirdim. Handan ile hiç bir hızlımız saklımız yoktur bir gün hasta oldu ve hemen bana haber verdi ben de okul çıkışı sağa sola takılmadan onun yanına gittim bakmak için. Girmek için zile bastım evde tek sanıyordum ama kapıyı abisi açtı kalbim küt küt atmaya o anda başladı, beni görünce tanıdı ve Hale’nin hastaneye gittiğini bir kaç saate kadar geleceğini söyledi, bende onu içerde bekleyeyim diye abisine sordum , oda tabiki dedi ve beni içeri davet etti, abisinin ismi Erkin ben gelmeden önce evde pinekleyip televizyon izliyormuş , benim gelmem le salona oturduk ve ordan burdan konuşmaya başladık , o havadan sudan konuşuyordu ama ben onunla nasıl yatacağımın hayalini kuruyor beni nasıl sikeceğini düşünerek kendimi azdırıyordum. Erkin bir süre sonra aç olup olmadığımı bir şey hazırlamamı istermisin diye sordu , Pek aç değilim aslında dedim ama o ben acıktım diyerek mutfağa geçti bende peşinden gittim, Sen söyle ben hazırlayım dedim oda yok olmaz öyle şey misafirsin falan dedi, Ben kararlıydım Erkin e ellerime bir şeyler hazırlamalıydım buz dolabının kapısını açmak için uzandım Erkin elimi tuttu ve olmaz ben hazırlarım dedi ,bende onun elini sıkı sıkı tutarak ne fark eder dedim ve bir süre el ele dolabın kapısının önünde bekledik. O an cesaretimi topladım ve çok yakışıklısın dedim , sonra bana seksi bir bakış ile sende çok seksisin diyerek yanağımdan öptü ben bununla yetinecek değildim tabiki de uzandım ve dudaklarına yapıştım. Elimi bıraktı ve belimi iki eliyle sıkıca kavrayarak beni buz dolabına yasladı ve dudaklarımı emmeye başladı , iki eliylede göğüslerimi okşayarak çok güzel olduğumu defalarca tekrar etmeye başladı bir süre sonra diz çöktü ve eteğimin altında kafasını sokarak iç çamaşırımı eliyle kenara çekti ve her zaman ne olur ne olmaz diye kılsız tüysüz süt gibi bıraktığım amımı yalamaya başladı bir tane kıl yoktu bu onu daha da bir azdırmıştı , bir kaç dakika beni yaladıktan sonra amımdan sular geldiğini farketim ve Erkan’ın içime parmaklarını sokmaya çalıştığını hissettim Kız olduğum için canım acıyordu ama kararlıydım Erkin’in sikine kızlığımın kanını bulaştırmalıydım. Parmakla soktu ve çıkardı sonra tekrarlayarak yavaş yavaş beni parmağıyla çıldırtmaya başladı parmaklarını sokuyor ama beni bozacak şekilde sokmuyordu bakiremisin dedi evet dedim istiyormusun dedi evet dedim ve ayağa kalktı o zaman seni bir güzel sikeceğim canın yanacak dedi ben biraz tereddüt etsemde devam ediyordum ayağa kalktı eteğimi toplayıp elime verdi ayaktaydım ve amım tamamen onun emrindeydi. Pantalonunun fermuarını açtı ve sikini dışarı çıkarttı , daha önce bir kaç defa yarrak görmüştüm , içime almamıştım sadece onları yalamıştım zevk amacıyla ama Erkin’inki gördüklerim arasında en büyüğüydü sanırım. Sonra Erkin sırılsıklam olmuş sikini amıma sürttürmeye başladı bu beni çıldırtmıştı içime girmiyor beni bozmuyor eziyet ediyordu dayanamadım ve sikini elimle tutarak amımın delik yerine getirdim ve kendimi Erkin’e doğru ittim Erkin bunu o kadar sevdiki kendini sik kendini sik diye inliyordu sonunuda beni omuzlarımdan dolaba yağıştırdı belimden tuttu ve deli gibi içime gidip gelmeye başladı. Zevkin doruklarına çıktık.

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil