1 Mart 2015 Pazar

Kendi Evinde Sikiştik

Üninin ilk günüydü ve 1 e gidiyorduk Liseden beri beğendiğim bir manita vardı. Fiziği ise götü göğüsleri acayip güzeldi onun için ölüyordum resmen bir kere verseydi ölmezdim bir daha herhalde o gün bir etek giymişti ki görmelisiniz benim dalga ayaklandı ne yapacağımı o anda şaşırdım arkadaş hadi bir yere gidelim dedi. Oda bize gidelim kimse yok dedi 3 kız 3 erkek onlara gitmiştik diğer ikisi sevgiliydi zaten ve onlar bir odaya geçtiler biz baş başa kalmıştık ateşle barut gibi yan yana duruyorduk ben hemen fırsat bu fırsat diyerek muhabbete girdim tatil sana yaramış filan güzelleşmişsin geyik yapmaya başladım bunda baktım iş var bacak bacak üstüne atmış sırt üstü yatıyor ve benimki kalktı hemen tabi bende sırt üstü yattım yarağım belli olacak şekilde uzandım. Bu bakakalmıştı bunun baktığını görünce ben hemen kaktım ayağa bunun yanına gittim tuttum elinden kaldırdım seni aynı deliler gibi seviyorum dedim buda beni sevdiğini hemen söyledi yapıştım dudaklarına başladık sevişmeye bununla kanepenin üzerine oturdum onuda kucağıma aldım ellerimi göğsüne atarak okşamaya başladım yavaş yavaş ellerimi bacaklarına attıktan daha sonra göğüslerini açtım ve yalamaya başladım. İri yarı büyük ve beyaz göğüsleri vardı daha sonra onu yatırdım kanepenin üstüne ve eteğini çıkarmaya başladım amıda kılsız ve bembeyazdı aynı körpe amcığı gibi daha sonra ben soyundum bu benim dalgayı ayağa kalkmıştı ayaklarını omzuma attım ve alttan amına sokarak birkaç kez bu yapma diyordu bende çıkardım götüne koydum. İnanın götü daha iyiydi inledikçe inliyordu ben bu sırada boşalıyordum ve son anda bir piçlik gelmişti aklıma çıkardım yarrağımı suratına akıttım hemen koştu banyoya yüzünü yıkamaya bende arkasından koşmuştum sonra bir kez de banyoda sevişmeye başladık ondan sonra her evleri boş olduğunda beni çağırdı kızı tatmin ettim.

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil