1 Mart 2015 Pazar

Sevgilim Oldu

Ben tolga daha onceden hikayelerimden tanirsiniz belki yeni yazmaya basladim . Alt komsumuzun kizi nisa 165 boylarinda dolgun kalcali orta boyutta gogusleri olan lise 4 e giden bi kiz . Benimle ayni yasta ikimizde universiteye hazirlaniyoruz . Benim derslerim iyi oldugu icin arada bana soru sorar basit sorular kapida gorunce . Bigun evde 31 cekiyodum kimse yoktu zil caldi . Nisa gelmis sorularim var sana sorsam olur mu musaitsen dedi . Bende tabiiki dedim geldi odama gectik. Ustunde tayt ve tshirt vardi hava sicak oldugu icin bende sort ve basket fotmasi vardi . Vucudum bunlarla cok iyi gorunur . Sorularini cozerken bi yandan vucudunu inceliyodum . Sikim iyice kalkmis zaten 31 cekerken gelmisti iyice azdim . Sorulari cozerken dokunuyorum caktirmadan elimi omzuna atarken gogsune dokunuyorum . Mola verelim mi dedi ben zamanin nasil gectiginin farkinda degilim . Mola verdik icicek biseyler getirdim kola vs . Kola icerken ben bunu guldurmeye basladim kolayi ustune doktu . Ben dedim ustune biseyler veriyim falan ama sana uygun bisey yokki dedim . Oda sortun var mi ustundeki gibi dedi . Gittim getirdim ben cikiyim sen giyin dedim tamam dedi kapinin kenarindan izledim kocaman gotu vardi ic camasirida islanmis onuda cikardi . Sonra geldim yanina . Konustuk sohbet muhabbet . Ondan konustuk benden konustuk .cok guzel bi kizsin dedim utandi guldu sonra sende xok yakisiklisin dedi . Yan yana oturuyoduk . Sortta yakisti hee dedim guldu :) . Sonra gidiklamaya basladim elledim heryerini . Sonra iyice uzanmis gibi oldu koltuga . Sonra dayanamadim optum dudagindan sonra itti beni . Napiyosun dedi kizdi . Hemen cikti evine dondu . Bi sure konusmadi bnimle selam vermedi ozur mesaji atim geri donmedi . Bi gun geldi . Sortun bende al dedi verdi bende konusabilir miyiz dedim oda kizdi ne konuscaz falan dedi neyse ikna ettim geldi . Ben seni cok seviyorum ne zamandir dedim dayanamadim cok guzelsin falan dedim . Opmeden soyleseydin bunlari cok farkli olurdu dedi guldu . Sonra dudagimda uzun uzun optu . Sonra birqz konustuk sonra sevismeye basladik . Her yerini mincirdim . Optum soydum sikimi cikardim ilk bi terddut etti sonra yalamaya basladi bosaldim agzina midesi bulandi . Biraz bekledik onu :) sonra cikardim kilodunu yalamaya basladim titredi hemen bosaldi . Sonra cikardim sikimi onden sikmiycen heralde dedi bende evlenmicez mi kizim sikiyim iste dedim olsun dedi sen yine arkadan yap onu dusunuruz dedi tamam dedim gittim krem getirdim yavas yavas sokmaya basladim bagirmasin diye agzina baksirimi soktum sonra hizlanmaya basladim ona zevk almaya basladi sonra gotunun icine bosaldim. Yataga yattik konustuk sohbet ettik evlenicez cok mutluyoz cok iyi sikismeye basladi . Hadi 31 ciler :)

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil