1 Mart 2015 Pazar

Kendimi Siktirdim

Selam olsun 28 yaşında haz dolu ama tek bir kişiye bağlı kalamayan birisiyimdir. Bir gün fena şekilde azmıştım ve kafam bi dünya olmuş, çıkıp biraz sağda solda dolaşayım dedim. Yaklaştım ve seslendim, Gençler nöbetçi Eczanenin yerini biliyormusunuz diye sordum. Bir tanesi ben biliyorum, az önce önünden geçtim, sizi götüreyim dedi sanki seni sikeyim der gibi. Tamam dedim ve eczaneye doğru yola koyulduk ötekiler de arkamızdan bana bakıyorlardı malım nasıl diye. Yoldayken bana Geçmiş olsun dedi. Ben de Geçmedi, birazdan Eczaneden prezervatif alacağım ve biri geçirince geçecek. Çocuk bir anda durdu. Ben de durdum Ne oldu? dedim. Çocuktan ses çıkmadı, yüzüme tuhaf tuhaf bakıyordu. Gülmeye başladım, HadiÇocuk benimle yürümeyi devam ettir ee burada AM var AM. Bana, Size evinize kadar eşlik etmemi istermisiniz, malum gecenin bir saati, bir bayan tek başına dedi. Tabii ki, memnun olurum dedim içim içimi yiyordu bir genç beni becerecekti sonunda. Çocuk olacakları tahmin etmeye başlamıştı. Ben de gecenin tadını çıkaracaktım. Eve yaklaşınca evi gösterdim az bekle birlikte girmeyelim, sen birazdan gel dedim ve gittim. Çocuk biraz gecikince merak ettim. Sonradan öğrendim çok korkmuş, titriyordu. Adının Mert olduğunu ögrendim. Ona, bunun ilk ve son olmasının gerektiğini sadece sex istediğimi, tesadüfen karşıma çıktığını söyledim ve bir daha çıkarsa iki yabancı olacağımızı söyledim. Bunları konuşurken onda hiç hareket yoktu, sadece önü çok kabarıktı tam da istediğim kıvamdaydı. Daha yarrağı çıkarırken ellediğimde elime patladı. “Bu ne ya Daha başlamadan bitmesin!” dedim. Boşalmıştı fakat sertliği hiç kaybolmamıştı. Ona, böyle şeyler normal bir kere tadını aldık dan sonra amdan vaz geçemeyeceksin dedim ve dudaklarına yapıştım… Karşılık vermeye başlayınca, ben de çok zevk almaya başladım. Dayanamadım soyundum ve yere uzandım. Üstüme çıktı ve sikini direk amıma soktu ama o yaşta bu yarrak inanılmaz zevkliydi. Zevkin doruklarına çıkarken, prezervatif takmadığını farkettim ve Dikkat et içime boşalma bu yaşta baba olmak istemezsin dediğim anda boşalmıştı. Uçuyordum içime boşaldığını hiç takmadım hap alacaktım. boşalmış siki hiç inmemiş, sürekli dik duruyordu, ben de bu işten kendime pay çıkarıyordum. Yarım saat amımdan sikiştikten sonra kalktık. Ben banyoya geçtim. Duş alırken beni seyrediyordu. Elimle dudağımı ısırarak işareti yaptım, geldi ve arkamdan sarıldı. O anda aklımdan bu genç birde arkadan girsin diye düşünürken, siki yeniden uyandı ve kocaman oldu ve şampuanla birlikte kayganlaşan sikini elimle tuttum deliğimi hizaladım ve çabuk hızlıca gir canım acıyacak ama bunuda öğrenmelisin sik beni götümü genişlet dedim ve başladı pompalamaya. Siki bir zaman sonra rahat bir şekilde götüme gidip gelirken ben çıldırmak üzereydim. Hiç bitmesini istemiyordum, çünkü götümden de müthiş zevk alırım.. Çocuk açıldıkça açılıyor, siktikçe daha uzun sikiyordu.

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil