1 Mart 2015 Pazar

Götü Büyük Olunca Yasladım

Evet sizlere göt büyük olunca yarrağın kolayca girdiği yeri anlatacağım. Dün gece çalıştığım için sabah işten eve geliyordum sSefaköyde çalışıyorum. Sefaköyde oturanlar bilir sabahları sefaköydeki minibüslerin ne kadar dolu olduklarını bilir.neyse uzatmayayım minibüs bekliyordum ama bir türlü dolu olduğu için binmiyorum.ama en sonunda ne olursa olsun bineceğim dedim ve ilk gelen minibüse binmeyi başardım zor oldu.bindiğimde bir baktımki önümde iki tane üniversiteli bir kız 21-22 yaşalarında falanlar.bir tanesi önümdeydi minibüs o kadar doluyduki ine atsan yere düşmez.önümdeki kız bakımlı ve çok güzel bir kızdı.kocaman götü vardı ve benim sikime sürtüyordu benimde hoşuma gitti o geri geri geldikçe bende ileri doğru gidiyordum adeta yapışık ikizler gibiydik sikim kalkmıştı ben götüne doğru bastırdıkça sikim kırılacak gibi oluyordu.derken kadının biri ç.çeşmede inmek için kalktı kalkınca kız iyice geri gelmek zorunda kaldı götünün her iki yanağınıda hissediyordum(bunları yazarken bile sikim kalktı) derken kalkan 30 yaşlarındaki kadın zorluklarla arabadan inerken o kocaman göğüslerini bana sürttürdü ben iyice azmıştım sonra kadın indi ve ne yazıkki önümdeki üniversiteli hatun inen kadıın yerine oturdu ve bana döndü ve baktı onunda hoşuna gitti sonra oturan kız ayaktaki kız arkadaşıyla konuşmaya başladı ve o kıza beni işaret etti ayaktaki diğer kız önüme doğru yavaş yavaş ilerlemeye başladı ama ne yazıkki önüme yaşlı ve türbanlı bir kadın geldi ben o kıza doğru o kızada bana doğru yanaşmaya çalışıyorduk ama minibüs çok kalabalık olduğu için yaklaşamıyorduk.o kızın elinde ders kitapları vardı ve o kitapları kalkmış olan sikime sürtmeye başladı adeta bana kitaplarla adeta 31 çektiriyordu.sonra minibüs iyice boşaldı ben uzaklaşıp boş olan .

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil