1 Mart 2015 Pazar

Gece Sevgilime Siktirttim Kendimi

Her gece ewden kacıp sewgilime gidiyodum soyunup öpüşüyodk hic bisey olmuyodu en sonunda dayanamadı cok ısrar etti kabul ettim soydu beni deli gbi yalıyodu heryerimi gögüsün ortasına seker doküp yalamaya basladı emdi gögslerimi bn cldırıyodm daha sonra yaragnı amıma sürtmeye basladı soktu ama cok acıdı dur dedim durdu zaten bakire degildm ama bunu bilmiyodu dha snra tekrar sokmaya basladı acı cektim ama dayandm fazla uzun sürmedi bosaldı icime bn arkamı döndm yattm yargnı dayadı götüme sırtımı öpmeye yalamaya basladı ayagmı kaldrdm sürttü amıma sikini dha sonra üstüne cıktm soktu eliyle amıma gögüslerimide agzına verdm emiyodu git gel yapmaya basladm hem alttan o hemde üstten bn yapyodm ikinci uzun sürdü ykne bosaldı icime aktı döller heryere 5 ay oldu hala dewam ediyorz her bulustgumuzda sikiyo beni.

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil