1 Mart 2015 Pazar

Sevgilimin Kızlığını Aldım

Merhabalar ben İzmir’den Cafer. Size geçen sene sevgilimle aramda geçen bir anımı anlatacağım. Şuan ayrı olduğumuz için rahatça paylaşabiliyorum. Zeynep’le inişli çıkışli iki yıllık bir ilişkimiz vardı. Çok nadir buluşuyor ve buluştuğumuzda da nerde olursa yiyişmeden duramıyorduk. Artık ikimizin de birbirimizi arzuladığı belliydi. Kara kara alernatif bir fikir düşünüyorduk çünkü ikimizin de evi sürekli doluydu. Sonra Zeynep’in aklına bir fikir geldi ve onda anlaştık. Gece Yarısından sonra ananesine geçicek ve o uyuyunca beni çağıracaktı. Akşama kadar zaman geçmek bilmedi ve sonunda gece olmuştu. Zeynep aradı ve ananem uyudu gel dedi. Hemen çıktım ve ananesinin evinin oraya gittim. Etrafı iyice kolaçan edip girdim. Artık Zeynep’le başbaşaydık. Tv izleyip doyasıya sevişmeye başladık. O gün ilkler yaşanacaktı ve ikimiz de çok heyecanlıydık. Öpüşürken elimi amcığına attım ve okşamaya başladım. Sırıl sıklam olmuştu. Kalkıp kapıyı kilitledi ve daha ilerisi için soyunmaya başladı. Ben sadece benim 17 cm lik siki çıkrıp onu beklemeye başladım. Sikimi görür görmez kalınlığına inanamadı ve inşallah bağırmam dedi. Karşımda domaldı süper bir götü vardı. Götünü okşarken sikimi sürtmeye başladım. Ve önce yavaşça sonrada birden yüklenip amını yardım. Kendini tutsa da o acıyla ufak bir çığlık attı. Çok geçmeden kanlar sızmaya başladı. Hemen tmeizleyip asıl sikişe geçtik. Süper sulu amcığı beni bitirmişti. Kucağıma geçti ve zıplamaya başladı. Zevkin doruklarına çıkmıştık. Daha fazla dayanamayıp büyük bir zevkle boşaldık. Sabbaha kadar deliler gibi seviştikten sonra ananesi uyanmadan çıkıp gittim. Bu anımı asla unutmam.

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil