1 Mart 2015 Pazar

Okulda Gözetliyordum Anladılar 3 Kişi Girdiler

Selam gay okuyucuları,ben 15 yaşında lise 1 e gidiyorum.3-4 yıldir gayım.kuzenlerimle bircok kez sex yaptik ama onlar gay değildi boşalmak icin benleydiler.Ben gotümun sikilmesini istiyorum ama korkuyordum bi çok kez yarisina gelmistik sonra ben durdurmustum.Neyse hikayeme geçiyim Liseye gelir gelmez ilk yaptigim sey sexsi erkekleri gözetlemekti.11.sınıflardan 2 kisi gördum.Biri surekli dar giyiniyor ama sikini belli etmiyordu diyeri daha yakisikli ve sexsiydi onu dudağindan öpmeyi çok istiyordum.Okulda drama kursu veriliyordu bende katilmistim onlarda gelmisti sonra okul bitince kursatydık ben hep onların sikine bakiyordum.Kurs bitti ben hocaya eve tek basima gidemiycegimi havanin kararacağini soyledim sonra hoca sansima maligi ve digerini gorevlendirdi benle evime kadar geliceklerdi.yurumeye basladik ben bilerek onlari nehrin yanindan gecirmek istedim bu is olacakti istiyordum.Surekli siklerine bakiyordum maliginki belli oluyordu cıldirmisttim.Ama digerininki hic belli olmuyordu onun bacaklarini dusunuyordum.Ben maligin sikine bakarken beni gorduler.Ooo yeter diyip gülüstüler.Sonra malik eliyle sikini düzeltti.Yani ben oyle sanmistim ama o oynayarak kaldirdi siki pantolonundan super gorunuyordu.bakmaya doyamiyordum tabi farkettiler.Sonra biri agzimi kapatti digeri gotumu arkadan ovusturdu.Gel bakalim ibnem dedi malik.Ben korkuy9rdum ama cok cok istiyordum.Sonra beni bahceye gecirdilet malik sikini acti ve gotume surtmeye basladi sonra digeri elimi aldi ve pantolonunun icinde sikiyle oynatti benim zevk aldigimi gorduler malik one gecti bna tam 20 dk sikini yalatti kilsizdi karin kaslari ve memesi superdi onlarida yaladim tasaklarindan sikinin ucuna kadar yaladim sonra digeri geldi ikisininkini yan yana yaladim onlarda birbirleriyle opustuler bende istiyom dedim malikle seviserek 15 dk kadar opustuk sonra arkamdan gotumu tukurukleyip surtmeye basladi malik digeriyle elini agzima kormus memelerimle oynuyordu. Bende onun elini yaliyordum sonra bi anda bi aci hissettim ama cok agirmamisti maliğim cok kibardi sonra aci zevke donustu ben yaniyordum malige arkamdan cikip onume gecmesini soyledim yer degistirdiler once opustuk memesini boynunu yanagini optum sonra yarragini yaladim arkamdaki dayanamayip bosalacakti durdurdum onlar onde yan yana dururken ben sirayla ikisinin sikini agzima almaya basladim bacak aralarina gecip tasaklarini yaladim ikiside kilsizdı sonra biri agzima bosaldi agzim sperm dolu iken malikle opustum malige oral sex yaptim oda agzima bosaldi sikini yaladim yuttum mukemmeldi benim onlarin karilari oldugumu soyluyorlar onlarla foto cekilip faceye atiyoruz onlari cok seviyorum okulda super bi sekilde yalasiyoz lavaboda onlari cok seviyorum ozellikle maliği…

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil