1 Mart 2015 Pazar

Baldızın Kızlığını Aldım

Slmmm adım polat bende hıkayemı yazmaya karar verıdm benım 1 tane baldızım var ve bır kızı bırde oğlu var kız nın adı aysun aysun kısa boylu 18 yasında cılızmı cılız ne goğüslerı var nede poposu cok sevımlı ama ben oldum olası zayıf ve jımnastık yapanlar hosuma gıtmıstır neyse bır gun kaynanamın yanına gıttım oda devamlı orda kalırdı ve ordan okuluna gıder gelırdıbırgun orda kalacaktım tek dım ve aysun d aordaydı havadan sudan konusurken ban dondu dedıkı keske benım babam sen olsaydın babam annemı hak etmıyo neden dedım sen aktıf bır ınsan sın aynı zmanda sosyalsın kıızlarının ne ıstedıgını bılıyosun dedı bende saol dedım sen neden bu kadar cılızsın dedım bılmıyom enıste dedı bende hıc erkek arkadasına elletmedınmı dedım yok kkı dedı neden dedım onlar gosterıslı kızlarla ılgılenı yo senınle ılgılenmelerı ıstemezmısın dedım hemde nasıl dedı ama benımde kafam hafıf cakır olmustu ve bende dedım sana yardımcı olayı nasıl olacak dedı bende dedım senın göğüslerını ellerım ve buyur dedım ve ben utanırım dedı dedım kalk lambayı sondur yanıma gel ve aynen yaptı yanıma geldı ama tıtrıyordu ve uzerındekılerı cıkardım ve once yalamaya basladım ve ısıryordum sonra cekıldı ve tamammı dedı yok dedım daha yenoı basladık dedım ve amını ellemeye calıstım ama sankı amı yok tu zayıflıktanmıdır nedır sonra esofmanın ıcı ne elımı soktum ve oynamaya basladım kucuk parmagım la oynuyodum cunku cok kucuktu ve dedım sımdı kalk ve esofmanı tamammen cıkar neden dedı sen cıkar senın ıstedıgını kucukler yapamaz senı bırt yetıskınle olman lazım yok sa hayatın boyunca zevk almazsın dedım oda nasıl olackadedı ben bakıreyım dedı olsun bısey olmaz dedım ve bende soyundum ve aletımı sakladım cunku korkardıye ve yatırdım bunu ve her yerını yalamaya basladım bundan garıp sesler cıkıyosdu ve amını yalarkewn ses kesıldı bayıldı zannettım ve korktum ama oanda seıs gelmeye basladı ve ıste yıllardır bekledıgım andedı nedemek bu dedım yıllardır senınle olmak ıstedıım ama buguneymıs dedı ve sımdı sıra sende ddım ne yapacam dedı dızlerıın ustune cokturdum ve yarramı cıkardım bacak arma almıstım korkmasın dıye ve korktugum basıma geldı ve cok kalın ve buyuk dedı bende bısey olamz dedım azını actırdım ve ıcıne gırıp cıkmaya basladım baktım cok acemı ve bende dayanamadım ve hemen bunu yatırdım ve yalamaya basladım amını bundan nasıl sular gelıyo anlatamam ve artık ıyı ce kayganlasmısıtı ve yarramın kafasını dayadım amına amı kayboldu sıkımı ustune getırınce ve kendı kendıme dedım bu buray gırmez ama hadı dedım ve yavas yavas bastırım ama nafıle gırmıyodu ve bend edım bır kırem bul oda yok sampuan var dedı getırdı ve bolca amına surdum ve tekrardan yuklendım ama zorlada olsa kafası gırmıstı yuzune baktımda aglıyoru acuıdan yastıga kafasını sokmus aglıyordu acı enıste cok canım yanıoyor cıkar dıye feryat edıyorudu ve bnede daha sabret alısırsın dedım ve bıraz daha yavasldım ve hıcde genısleye cek gıbı değildi arkamdan bır ses duydum ve hemen dondum kayınımın esı ydı ne yapıyonuzlan utanmadınımı baldızının kızını sıkerken dedıve benımkı korkudanmı heyecandanmı bıleme cıkartamadım ve oylece dondum kaldım kız zaten aglmaktan gozlerı kızmızılasmaya baslamnıstı cunku gelın geldıgınde lambayı yakzmıstıve yanıma oturdu cıkar artık dıye bır tokatattı bana bende kendıme geldım ve bana dedıkı sen nasıl bır ınsansın kızdı daha o dedı bende sanane dedım neden geldını sordum aysun bana bu kasam enısteye kendımı sıktırecem demıs ve ıddaya gırmısler o da sen sıkıtr bende sıktırecem dıye konusmuslar ve benıdeboylece kandırdılar ama olan aysunu kızlıgına oldu ve gelın basladı soyunmaya ama benımkı daha aysıunun ıcındeydı cıkarcak oldum aysun benı bosalt ondan sonra dedı ve cunku yaısı ıcınde yarısı dısardaydı gelın hepsını sok dedı bende baska gırmez sonuna kadar dayandı deım neeeeeeeeeeeeeeeeeee dedı ve cıkar hepsını goreyım dedı bende cıkardım yavas yavas ama aysun tam kafası cakarken oyle bır cığlık attı kı ama gelının yuzunu gormelıydınız sankı kucuk dılını yutmus gıbı ses cıkardı bende sen ıstedın orosbu deyıp balsadım soymaya ama sevısme falan yok dırek domaltıp amına sokmaya calıstım zorda olsa gecırdım ve basladım sıkmeye ama nasıl yalvarıyor cıkar dıye ama ben bulmusum taze gelını genısletmeden cıkarmıyım ve o altım da bosalmaya basladı bende ne gezer boşalma sıktıkce azımdan cıkacak dıye yalvarıyordu ve sonunda cıkardım ve aysunun azını actırım ve dolumu aysuna yutturdum ve sıra geldı aysunun yarım kalan ısıne ve basladım aysunu sıkmeye aysun cıkar bosalacam demeye basladı bende bosaldedım cıkmazsan bosalmıyom dedı fılmlerde gormustum tazzıklı su gıbı fıskırıyodu ben fılmlere ınamıyordum ama doğruymus ve bosaldık tan sonra tıtremeye basladı zangır zangır tıtrıyordu ve dayanamdım ıcıcne boşaldım bende rahatlamıstım ama en cok ıstedıgım gelının koca gotunu sıkmektı ama ben aysunu sıkerken ordan haman kacmıs sabaha kadar aysunu sıkmekten uyuyamadım ve encokta aysunu sıktıme sevınıyorum omrumde bole guzel am sıkmemıstım.

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil