1 Mart 2015 Pazar

Ablamla Süperiz

bu anlatacaklarım tamamen gerçektir.ablam 19 yşındadır.kumral beyaz tenlidir.konuya geçeyim.yengemlerin evine gidip kapıı çaldım annemler yoktu bir çayımı iç ablası olur dedi.mutfakta uğraşırken ufaktan kalçalarına göz attım.169 boyunda 55 kilo civarında dolgun göğüslüydü.tövbe ya dedim devam ettim çaylarla salona girdim.muhabbet ederken bana canım diyordu.ayağa kalktım oturduğu koltuğa gittim.sarıldım canım ablam deyip yanaklarını öptüm güzel canım benim dedi o da beni öptü.yanağımı öperken dudağıma dokundu azıcık.aşkım deyip dudaklarını emmeye başladım.ne yapıyorsun yazıklar olsun diye tepelendi.türbanını çıkardım başından saçlarını okşadım öperken altımda çok çaresizdi.ne yapacağını bilemiyordu diz üsttü doğru oturtup yarrağımı ağzına verdim spermlerin hepsini yuttu.sonra beni soymaya başladı.sıra sende dedi.bende onu memelerini iştahla yalıyordum.birden kendini bıraktı bana aartık benimdi.arkasına geçip ellerimi südyeninin içine soktum arkadan da eteğinin üzerinen kalçalarına sürtüyordum,titrediğini hissettim noluyor dedim amım sulanıyor dedi kafamı eteğinin altına sokup amını dil darbeleri atıyordum ve ablam boşaldı artık.sonra arkasına geçip götünden sikmeye karar vermiştim.oda bunu istiyordu.birden domalttım ve hemen inledi.taşaklarım kalçalarına çarpıyordu gidip gelirken.bu şekilde 2 defa boşaldım o da bir kez boşaldı.sonra çilek istiyorum aşkım dedim.sırt üstü yatıp bacaklarını açtı.bakireyim ama sen sikmezsen kim siksin dedi.ben de aşkım benim deyp ılık amcığına girdim.çarşaf kan içindeydi nefes nefese aşkım bebeğim kocam benim diyordu.hemen hızlı bir şekilde amına girince çığlık attı.hızlıca girip çıkıyordum amının içine oda inliyordu..ikimizde yorgunduk.duş aldı ve giyindi.pardesüsü ve türbanı al yanaklarını çok güzel gösteriyordu.dayanamadım en fazla zevk aldığım şeyi tekrarladım yani memelerini avuçlayıp arkadan götüne dayadım.o şekilde sürtünerek boşaldım,o da zevk suyu akıtmış.dudaklarımı öptü ve yarın devam edelim dedi.her ay içinde ve her gün beraber olduk ablacımla.bana ulaşmak isteyenler yorum atabilirler

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil