1 Mart 2015 Pazar

Dershanede ki Yakışıklı

Merhaba ben 18 yaşımda hafif dolgun ince belli ve kılsız tertemiz bi pasifim. Lise sonda olduğum için üniversite sınavına hazırlık amaçlı bi dersaneye gidiyordum. Aslında dersaneye gitmeden önce kendimi birine siktirmek aklımda yoktu taa ki sınıfta ki o meteoru görene kadar. Uzun boylu hafif kumral va çok erkeksiydi. Adı berkan dı. Ben ondan gerçeten çok etkilenmiş ve sürekli ona bakıyordum. Her gece hayalini kurar götüme salatalık sokarken onu hayal ediyordum. Aylar böylece gelip geçti açılmak istedim ona ama kızlardan hoşlandığını biliyor ve ne tepki vereceğinden de korkuyordum açıkcası. Biz normal bir arkadaş olarak geçinip giderken birgün bana notlara ihtiyacı olduğunu söyledi bende evde olduğunu ertesi gün getireceğimi söyledim ama acil diyince dersane çıkışında bizim eve gittik giderken hiç aklıma gelmemişti aramızda birşey olacağı eve geldiğimizde kapıyı çaldım annem evde yoktu bende anahtarla kapıyı açtım içeri girdim ev dersaneye uzak olduğu için yorulmuştuk ben onu içeri davet ettim başta istemedi ama sonradan ısrar edince içeri girdi ben notları hazırladım verdim çantasına koydu. Kış günü hava soğuktu bende dur bi kahve yapayım biraz ısın sonra gidersin dedim o andan sonra fırsat bu fırsat diye düşünüp kafamda planlıyordum ma hala cesaretsizdim neyse kahveleri hazırlayıp içeri gittim kahvelerimizi yudumlarken sohbet etmeye başladık kız arkadaşından falan bahsetti tabi ben dinliyor gibi yapıp onu hayran hayran seyrediyordum bakışlarımdan anlamış alsa gerek hayırdır dedi güldü bende hiç ya dalmışım dedim sonra kahvesini bitirip ben artık gideyim dedi bende gitmesinden korktum ve dur hep sen mi anlatacaksın biraz da bn anlatayım dedim o da güldü peki olur dedi. Açılacaktım artık nasıl olse evde ikimizdik küfretse bile hatta vursa bile kimse yoktu. Ben senden çok hoşlanıyorum dedim bir anda neye uğradığını şaşırdı ama sonradan çok şaşırmadım bana bakışlarından anlamıştım çünkü dedi. Sonra yavaşça elini tuttum hiç itiraz etmiyor ne desem onu yapıyordu. Gülümsedim o da gülümsedi ayaktayken öpüşmeye başladık o kadar şehvetliydi ki anlatamam dudaklarımı koparacakmış gibi öpüyordu sonra yavaşça kanepeye uzandım üzerime uzandı boynumu boğazımı yalıyor dudaklarımı adeta yiyordu sonra ayağa kalktı gömleğini ve pantolonunu çıkardı neyi varsa çıkardı sadece boxer ı vardı. Vücudu biraz yapılı göğsü hafif kıllıydı ımm az olan kıllara bayılırım. Hemen tekrar üzerime döndü ben kıllarını yalıyor memelerini yalayıp ısırıyordum sonra kalktı ayağa elimden tutup benide kaldırdı ayakta tekrar öpüştük öpüşürken kalçalarımı sıkıp mıcıklıyordu sonra yavaşça kulağıma hadi başla dedi ben soyundum ve çırılçıplaktım sonra dudaklarından yavaşça aşağı doğru indim ve bokserın üstünden yaladım biraz taş gibi olmuş dışarı taşıyordu adeta sonra boxerı indirdim ve bi anda şoke oldum o kadar büyük ve kalındı ki inanamadım yeni tıraşlamıştı anlaşılan tertemizdi mis gibi şoktan kurtulup yavaşça öpmeye koklamaya başladım süper ötesi bi kokuydu yavaş yavaş homurdandı va kanepeye uzandı bende üzerine 69 pozisyonunda uzanıp başladım deliler gibi yalamaya gırtlağıma kadar sokuyor şekermiş gibi yalıyordum o da aynı şekilde deşliğimi yalıyor resmen diliyle sikiyordu. Sonra kalktım ve yere uzandım üzerime geldi biraz daha öpüştük sonra ağzıma verdi tekrardan ben kendimi bırakmıştım o sokuyordu resmen ağzımı sikiyordu hadi karıcım hadi küçük fahişem diye söyleniyordu geliyorum diyip ağzıma boşaldı ama benim hala içimde büyük bi kor vardı. Bi sigara içtikten sonra tekrar geldi ve dudaklarıma yapıştı sonra beni domalttı deliğimi yaladı ve iyice tükürükledi sonra sikinide tükürükleyip yavaşça içime girdi başını soktu çok canım acımıştı ama hala sok kocacım kökle diyordum. Bir anda kökledi bende bağırdım ama o hiç aldırış etmeden yıllardır kimseyle sevişmemiş gibi sokup çıkarıyordu müthiş zevk alıyordum ve ikimizde uçuyorduk sonra geliyorum karıcım dedi ve içime boşaldı sonra yavaşça çıktı içimden ve tekrar yüzüstü yatırıp öptü beni memelerimi yaladı öptü sonra sen çok harika bişesin dedi ve tekrardan 15-20 dakika boyunca öpüştük ve bende boşaldım. İkimizde rahatlamış ve ağzımız kulaklarımızdaydı. Sonra üzerini giydi kapıda bi veda öpüşmesi yapıp gönderdim. O günden sonra sık sık annemler evde olmadığı zamanlar çağırıp bol bol sikişiyoruz

2 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil